Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro Lighting series

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pro Lighting series

    Dit WE naar het boekenfestijn geweest in Leuven en daar een boekje op de kop getikt van de Pro Lighting serie van Alex Larg en Jane Wood.
    Ik vind de boekjes best wel interessant omdat je bij elke foto een schets krijgt met de opstelling van de belichting.

    Ze hadden daar enkel de uitgave Erotica maar ik zie nu dat daar een hele serie van verschenen is.

    Weet iemand waar die nog te vinden zijn? (aan schappelijke prijzen, op boekenfestijn stond die aan 3,50 €)


    Daar trouwens ook de boekjes gezien van John Freeman, serie Fotografiegids.
    - Compositie
    - Portretten
    - Landschappen
    - Licht
    - ... (ben de titel kwijt van de andere(n))

    Die zijn ook wel interessant, en sommige heb ik ook al bij De Slegte zien liggen (ik dacht zelfs iets goedkoper)
    Groetjes,
    FilMar, Beeldbrouwer ;-)
    * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

  • #2
    Re: Pro Lighting series

    Filmar,

    Die reeks van John Freeman heb ik reeds in mijn bezit, zijn erg interessant als amateur die pas komt kijken. Heldere uitleg van de techniek met zeer mooie foto's...
    Groeten,
    Ludo

    Comment


    • #3
      Re: Pro Lighting series

      Yep, Portretten en Licht heb ik ook al. Compositie zag er ook interessant uit en staat op het verlanglijstje.

      Voor de beginners zeker interessant, maar zelfs (IMHO) de wat meer gevorderden halen er nog steeds interessante tips uit. En ze blijven mooi om te bekijken
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment

      Working...
      X