Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Topfoto en Visa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Topfoto en Visa

    Hallo allemaal,

    Ik heb een search gedaan en gedeeltelijk mijn antwoord gevonden. Uit een post van iemand van december 2004 blijkt dat Ingo geen Visa aanneemt. Kan iemand bevestigen of dat nu nog steeds het geval is?

    Groetjes
    Kris
    Nikon D90 + 16-85mm

  • #2
    Re: Topfoto en Visa

    dat klop top-foto acsepteerd geen credidcards

    Comment


    • #3
      Re: Topfoto en Visa

      Je kan er wel gewoon met Bancontact betalen, dus...no problemo. En vanuit Diest is het maar een goed uurke rijden, dus er gewoon naartoe om de goederen af te halen en gewoon Bancontact gebruiken. (Wel even nakijken bij je bank welk het maximumbedrag is dat je in het buitenland in één keer kan betalen met je Bancontact.)

      Comment


      • #4
        Re: Topfoto en Visa

        visa niet, bancontact ging thans bij mij

        Comment


        • #5
          Re: Topfoto en Visa

          Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
          Wel even nakijken bij je bank welk het maximumbedrag is dat je in het buitenland in één keer kan betalen met je Bancontact.
          Is dat dan niet Maestro (of zoiets)?
          Want dat is toch meestal pas aktief nadat je dit zelf aanvraagt, of is dat ook al veranderd?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Topfoto en Visa

            Maestro is dat inderdaad, staat ook normaal achteraan op de bankkaart. Bij Fortis is het een extra kost om bij te betalen als je gebruikt maakt hiervan (bij andere banken misschien ook, maar ken niet elke bank hun tarieven) Ik maak natuurlijk graag gebruik hiervan, want dat is gratis onder de 25 jaar.

            Comment


            • #7
              Re: Topfoto en Visa

              Heb dit 1 keer gebruikt in het buitenland ... had beter met VISA betaald want er kwamen +- 1,5€ kosten bij per betaling
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Topfoto en Visa

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                Heb dit 1 keer gebruikt in het buitenland ... had beter met VISA betaald want er kwamen +- 1,5€ kosten bij per betaling

                ? Nog niet mee betaald in het buitenland, maar wel al geld mee afgehaald.... en dat koste me niks meer..... Visa daarentegen
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #9
                  Re: Topfoto en Visa

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                  ? Nog niet mee betaald in het buitenland, maar wel al geld mee afgehaald.... en dat koste me niks meer..... Visa daarentegen
                  Daar is het inderdaad omgekeerd ... betalen met VISA kost niets maar afhalen kost dan weer wel, ook in België.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment

                  Working...
                  X