Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

suggestie showcase

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • suggestie showcase

    Ik mis eigenlijk een rubriek in de showcase, want waar kun je foto's plaatsen van vliegtuigen en ook auto's, treinen, enz. ?
    Zou het geen goed idee zijn om er een rubriek bij te zetten, bijv. "Transport" of "Techniek" ?

  • #2
    Re: suggestie showcase

    Inderdaad is het soms moeilijk om foto's van voertuigen te plaatsen. Meestal komen ze in het Evenementen Showcase terecht omdat de foto's tijdens een vliegshow of bijvoorbeeld het autosalon gemaakt werden. Een volledig apart Showcase forum is voorlopig nog niet aan de orde omdat er niet zo gek veel "voertuigenfoto's" gepost worden die niet in een andere categorie terecht kunnen.
    Wel kunnen wel overwegen om de voertuigen uitdrukkelijk op te nemen in (bijvoorbeeld) het Evenementen Showcase forum, zodat we moeten spreken van een "Evenementen en Voertuigen Showcase".
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: suggestie showcase

      Het ging me er ook een beetje om dat ik eigenlijk niet wist waar ik dat soort foto's moest plaatsen, vandaar de suggestie.

      En "Techniek" is dat niet wat, dat is al een stuk uitgebreider...? En opzicht is de titel "Evenementen en Voertuigen" ook geen slecht idee.

      Ik weet nu dat ik dat soort foto's het beste maar bij Evenementen kan plaatsen, dus dan kan ik dat in ieder geval doen, mocht er geen showcase voor komen.

      Comment

      Working...
      X