Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta 1.7 50 mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minolta 1.7 50 mm

    Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een minolta 5d en een prime lens de 1.7 50mm

    Zou graag wat mooie fotos van jullie zien gemaakt met deze combinatie dan weet ik wat ik verwachten kan,,,en waar de lens en toestel toe in staat zijn

    Reuze bedankt

  • #2
    Re: Minolta 1.7 50 mm

    http://www.blinking.nl/foto/index.ph...fotoalbum&ID=2

    Deze foto is met de 50mm 1.7 gemaakt, binnenshuis. De foto is alleen wat gecropt en verder niets.
    Groetjes, Linda

    Comment


    • #3
      Re: Minolta 1.7 50 mm

      Ik heb nu niet onmiddelijk foto's van die lens bij de hand,omdat ik nu met mijn nieuwere lenzen bezig ben,daarom nu snel ééntje geschoten in de tuin,scherp is die lens wel hoor,spijtig heb je geen zoom.
      Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
      Web-Albums

      Comment


      • #4
        Re: Minolta 1.7 50 mm

        Ik sta er dus van te kijken hoor,ik probeer al dagen een scherpe foto te krijgen van mijn dochterjte met de 50mm lens.....wil maar niet lukken,ook met sluitertijden van 1/125 niet......zowel van dichtbij als wat verder van het onderwerp af...ik krijg het niet voor elkaar!!!

        Terwijl als ik bv een foto maak van een aansteker met een sluitertijd van 1/20/1/40 het wel goed gaat en superscherp vanaf F2

        En als ik die hond zo bekijk is die ook super,een hond is toch een beetje hetzelfde als mijn dochtertje(lol)wat betreft eventuele bewegingsonscherpte

        Waar zou het nog meer aan kunnen liggen?

        Comment

        Working...
        X