Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top-foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Top-foto

    Weet er iemand of je bij Top-foto kan nazien wanneer uw bestelling geleverd wordt. Op mijn e-mail werd altijd vlug geantwoord, maar nu de betaling al meer dan een week geleden is geen antwoord meer. Er was in de eerste mail beloofd dat de leveringstijd 1à2 dagen was. Nu moet er hier altijd iemand thuis zijn, omdat je niet weet wanneer er iemand langs komt met de bestelling.

  • #2
    Re: Top-foto

    Neem eens kontakt op met Ingo. Vriendelijke meneer en hij kan u dadelijk uitleggen wat er aan de hand is ...

    Comment


    • #3
      Re: Top-foto

      Telefonisch dan ? Want op e-mail geen antwoord meer.

      Comment


      • #4
        Re: Top-foto

        Tuurlijk, spreekt perfekt nederlands.

        Comment


        • #5
          Re: Top-foto

          Denk eraan dat het carnaval is en dat je bestelling mogelijk vertraging kan oplopen, aangezien ze vorige week maandag, dinsdag en woensdag gesloten waren.
          palenta !!

          Comment


          • #6
            Re: Top-foto

            Oorspronkelijk geplaatst door Hedgehog
            Denk eraan dat het carnaval is en dat je bestelling mogelijk vertraging kan oplopen, aangezien ze vorige week maandag, dinsdag en woensdag gesloten waren.
            Neen hoor, alleen op maandag was hij dicht. Maar op zijn site staat "versandfertig" in 1 á 2 dagen, maar dat wil niet zeggen dat jij het dan al in huis hebt. Ik zou ook effe met Ingo bellen.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: Top-foto

              Juist met Ingo gebeld, een vriendelijke man. Er zijn problemen met de leveringen van Sigma voor Minolta. Wel raar eerst zeggen dat alles binnen is, en uiteindelijk is het niet.

              Comment


              • #8
                Re: Top-foto

                Ben ook al 2 weken aan het wachten, nochtans verleden week beloofd en gezegd dat alles was verzonden.
                Ik ben dat niet gewoon. Hopelijk duurt het niet meer te lang
                www.bartdeweer.be

                Comment

                Working...
                X