Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De man met de Leica

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De man met de Leica

    Avro CLose-Up
    Nederland 1 , zondag, 19.00-20.00 uur

    Een documentaire over Henri Cartier-Bresson.

    Groetjes

    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Re: De man met de Leica

    Goede tip

    Ik heb onlangs een overzichts tentoonstelling bezocht van HCB. Daar zaten werkelijk prachtige platen tussen

    Comment


    • #3
      Re: De man met de Leica

      Oorspronkelijk geplaatst door marc
      Goede tip

      Ik heb onlangs een overzichts tentoonstelling bezocht van HCB. Daar zaten werkelijk prachtige platen tussen
      Inderdaad marc. HCB maakte prachtige foto's.
      Sommigen verwijten hem eens dat zijn fotografie een beetje ouderwets is. Eigenlijk bedoelen ze dat zijn foto's weinig "waw" effect hebben.

      Nochtans is het intens genieten van de serene manier van fotografie. En als je naar een foto blijft kijken blijf je de foto ontdekken.

      HCB was een grootmeester.

      Groetjes

      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: De man met de Leica

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch
        Inderdaad marc. HCB maakte prachtige foto's.
        Sommigen verwijten hem eens dat zijn fotografie een beetje ouderwets is. Eigenlijk bedoelen ze dat zijn foto's weinig "waw" effect hebben.

        Nochtans is het intens genieten van de serene manier van fotografie. En als je naar een foto blijft kijken blijf je de foto ontdekken.
        Zijn foto's zijn heerlijk om naar te kijken maar de documentaire vond ik drie keer nix. Wat vonden jullie van de docu?

        Comment

        Working...
        X