Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portfolio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portfolio

    Bij Pixbook kun je je foto's met een softwareprogramma (dat zij trouwens gratis aanleveren) tot een portfolio verwerken, het hele portfolio per e-mail doorsturen en laten afdrukken.

    Vraag : zijn er buiten Pixbook in België nog firma's die hetzelfde leveren ?

    Ik ben niet zo tevreden van de kaft die Pixbook gebruikt : een doorschijnend plastic kaftje of een kunstleren band van max A4. Beide hebben het nadeel dat je het portfolio niet open kunt leggen op een bepalde pagina,; het ding klapt heel gemakkelijk dicht. Ik ben dus op zoek naar een -liefst - linnen band en een formaat dat ev. groter kan dan A4

    Hartelijk dank voor alle bruikbare tips.

    Bob
    Bob48
    ____________________________________
    Nikon D300 en wat Nikonglas

  • #2
    Re: Portfolio

    Dit topic is verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Portfolio

      Heb hier een thread gevonden over hetzelfde onderwerp. Sorry voor het verkeerd posten !
      Bob48
      ____________________________________
      Nikon D300 en wat Nikonglas

      Comment


      • #4
        Re: Portfolio

        Foto.com zou ook zoiets leveren. ( nog geen ervaring mee )
        Bij pixbook zien ze mijn foto's niet meer.

        De prutsers godv...me !!
        Al mijn foto's waren veel te geel.
        Als je hen contacteerd met de vraag waaraan dit zou kunnen liggen en dat dit bij de vorige bestelling niet het geval was. Dan antwoorden ze u met een schuin antwoord waar het op neer komt dat ze het ook niet weten.

        Vraag je welk kleurprofiel je best gebruikt ( omdat die kleuren niet kloppen ), dan antwoorden ze u "best niet te veel bewerken aan de foto's".

        Enige vraag om hun kleurenblunder recht te zetten was er niet.
        Kost dat nu zo veel moeite om een slecht geprint album te herprinten.
        Nooit meer !!!
        Print ze nog liever zelf af
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: Portfolio

          Heb laatst een kalender laten maken bij pixbook... de mooiste die ooit al gehad heb qua fotokwaliteit. Mijn vorige kalenders liet ik maken bij pixum. Nu bij pixbook. Heel netjes afgedruk en afgeleverd!

          Comment

          Working...
          X