Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

picture

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • picture

    hello,zijn er nog mensen die pitctureparking niet kunnen ontvangen,en dat is niet de eerste keer.

    graag wat inlichtingen over de slechte werking van PP.

    polydoor,dank u.
    groetjes,polydoor.

    NIKON D80

  • #2
    Re: picture

    Pictureparking heeft als nadeel dat het niet altijd goed bereikbaar is. Soms werkt pictureparking een aantal dagen niet. Dat is soms best wel frustrerend, maar dat is wel een risico van gratis fotohosts.
    Andere gratis fotohosts zijn onder andere www.fotopic.net en www.imageshack.us mocht je overwegen om een andere fotohost te nemen.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: picture

      Ja het is alweer zover, heb ook net een nieuwe gallerij aangemaakt, mensen de link gestuurd, en nu kan er niemand op, (ga ook eens wat anders proberen denk ik)
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: picture

        kga via fotopic werken vanaf nu..

        mogelijks gewoon de twee eigenlijk
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: picture

          Fotopic werkt tegenwoordig vrij goed, maar je moet er wel rekening mee houden dat de bestandsgrootte van de foto's verkleind wordt. Daardoor gaat de kwaliteit iets achteruit. Maar het is daar nog steeds gratis tot 250MB .

          Ik heb ondertussen al wel wat plaats op de harde schijf van Fotopic bijgekocht, want ik kwam niet meer toe met die gratis 250MB. Zo help ik ook wat mee om de boel daar te laten draaien .

          Om foto's te laten zien op BD gebruik ik zelf www.Imageshack.us of www.tinypic.com .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: picture

            Oorspronkelijk geplaatst door JLP
            Pictureparking heeft als nadeel dat het niet altijd goed bereikbaar is. Soms werkt pictureparking een aantal dagen niet. Dat is soms best wel frustrerend, maar dat is wel een risico van gratis fotohosts.
            Andere gratis fotohosts zijn onder andere www.fotopic.net en www.imageshack.us mocht je overwegen om een andere fotohost te nemen.
            ik kan dus al meer dan een week niet meer binnen bij pp
            volgens mij horen we er niks meer van
            Groeten Sensor

            Comment


            • #7
              Re: picture

              Oorspronkelijk geplaatst door sensor
              ik kan dus al meer dan een week niet meer binnen bij pp
              volgens mij horen we er niks meer van
              Erg vervelend. Ik moest gouw de fotos op een andere fotosite zetten anders ging mijn posting verloren. Het is al vaker voorgekomen dat ze meer dan een week uit het net waren. (als hij wel werkt is het een snelle site)
              Mvg, drh

              "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

              Comment


              • #8
                Re: picture

                vanaf nu ga ik toch verder gaan met fotopic. ondertussen kan ik eens de tijd nemen om daar al men betere foto's bij elkaar te plaatsen.
                foto als spiegel of als venster?

                Comment

                Working...
                X