Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis van D70 naar D70S

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis van D70 naar D70S

    Ik heb hier de Firmware-Update stap voor stap uitleg voor mij liggen om van mijn D70 een D70S te maken maar in het downloadgedeelte van Nikons supportcenter kan ik nergens die Firmwareupdate vinden .
    Heeft hier iemand ervaring mee ?
    Hier is ook nog een link naar de site http://blogs.microsoft.nl/mischaruns...07/25/327.aspx

  • #2
    Re: Gratis van D70 naar D70S

    Oorspronkelijk geplaatst door noliko
    Ik heb hier de Firmware-Update stap voor stap uitleg voor mij liggen om van mijn D70 een D70S te maken maar in het downloadgedeelte van Nikons supportcenter kan ik nergens die Firmwareupdate vinden .
    Heeft hier iemand ervaring mee ?
    Hier is ook nog een link naar de site http://blogs.microsoft.nl/mischaruns...07/25/327.aspx
    De door jou aangegeven link werkt perfect.
    -Ga naar je link
    - nu wel eerst registreren en dan krijg je algemene toegang.
    - Selecteer in category downloads en in allsubs firmware upgrade te zoeken tekst D70
    - Nu heb je twee opties Windows en Mac
    - Download nu de FTP-url

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Gratis van D70 naar D70S

      Beste Henri ,

      Ik kom er niet . Na dat ik mij geregistreerd heb en bij Category , downloads heb gescrold en dan Firmware Updates ( en niet Upgrade ) en bij Search D70 heb ingevuld krijg ik drie antwoorden ;

      1 How do I check...
      2 What is Firmware ?
      3 where can I find Updates?

      Van die opties Windows of Mac zie ik totaal niets en van de upgrade naar D70S al helemaal niet .

      Comment


      • #4
        Re: Gratis van D70 naar D70S

        Oorspronkelijk geplaatst door noliko
        Beste Henri ,

        Ik kom er niet . Na dat ik mij geregistreerd heb en bij Category , downloads heb gescrold en dan Firmware Updates ( en niet Upgrade ) en bij Search D70 heb ingevuld krijg ik drie antwoorden ;

        1 How do I check...
        2 What is Firmware ?
        3 where can I find Updates?

        Van die opties Windows of Mac zie ik totaal niets en van de upgrade naar D70S al helemaal niet .
        deze drie antwoorden krijg je als je na ingelogd te zijn nogmaals inlogd.

        Ga dus als volgt te werk:
        1. Ga naar je link
        2. log in en blijf op de pagina die verschijnt
        (je ziet de vermelding: logged in as: xxxx = je naam)
        3. Selecteer in dit scherm: category downloads en in allsubs firmware update te zoeken tekst D70
        4. Nu heb je twee opties Windows en Mac
        5. Download nu de FTP-url

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: Gratis van D70 naar D70S

          Bedankt !!!

          Comment

          Working...
          X