Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verzekering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verzekering

    weet iemand waar ik mijn uitrusting kan verzekeren tegen diefstal en dit voor een week ???

  • #2
    Re: verzekering

    Doe eens een search op verzekering en je bent een tijdje zoet met lezen... Of het zal lukken om dat voro een week te doen is nog een totaal andere kwestie...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: verzekering

      Probeer eens bij de ANWB maar dit is (een beetje standaard vrees ik) voor een jaar. Ook een beetje afhankelijk of ze je app. (ik gefoof dat je een Hasselblad hebt) tegen de volle mep willen vergoeden als er wat gebeurt.
      Probeer anders eens gewoon even een gesprekje met één of andere tussenpersoon aan te gaan.
      Suc6
      http://www.fotohans.eu

      Comment


      • #4
        Re: verzekering

        Oorspronkelijk geplaatst door romama
        weet iemand waar ik mijn uitrusting kan verzekeren tegen diefstal en dit voor een week ???
        Ik heb mijn materiaal ooit eens laten verzekeren, ik weet enkel dat dit een zeer dure grap is. Als het dan nog maar voor 1 week is dat je het wilt laten verzekeren zal de prijs die je moet betalen ongelofelijk hoog zijn. In mijn geval wou enkel mijn eigen verzekeraar dit risico nemen , heeft veel te maken met vertrouwen , ik zou in uw geval eerst daar eens gaan horen….

        Ze hebben namelijk nogal vlug schrik dat je, je spullen opzettelijk gaat laten stelen….

        Mvg Remip
        Nieuwe website

        Comment


        • #5
          Re: verzekering

          Als je nikon materiaal bezit kun je je laten verzekeren via nikonians.

          Kijk even op www.nikonians.org voor de precieze voorwaarden.

          Comment

          Working...
          X