Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

    Op komst (lente 2006):

    De huidige 70-300 LD-lens, aangepast naar digitaal :

    http://www.tamron.com/lenses/prod/70300_di_a017.asp
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

  • #2
    Re: Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

    Oorspronkelijk geplaatst door K-2
    Op komst (lente 2006):

    De huidige 70-300 LD-lens, aangepast naar digitaal :

    http://www.tamron.com/lenses/prod/70300_di_a017.asp
    Denk niet dat velen dààr zitten op te wachten!
    De Sigma APO Macro DG 70-300 heeft in dit gebied reeds de norm gezet...

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

      Oorspronkelijk geplaatst door LucD
      Denk niet dat velen dààr zitten op te wachten!
      De Sigma APO Macro DG 70-300 heeft in dit gebied reeds de norm gezet...
      Misschien niet, maar mocht ze uiteindelijk nu beter worden dan de Sigma, dan is ze mogelijk wel interessant voor wie overweeg zoiets aan te schaffen...
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

        Oorspronkelijk geplaatst door K-2
        Misschien niet, maar mocht ze uiteindelijk nu beter worden dan de Sigma, dan is ze mogelijk wel interessant voor wie overweeg zoiets aan te schaffen...
        ... Quod demonstrandum est...

        Comment


        • #5
          Re: Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

          Oorspronkelijk geplaatst door LucD
          Denk niet dat velen dààr zitten op te wachten!
          De Sigma APO Macro DG 70-300 heeft in dit gebied reeds de norm gezet...
          is de Sigma zo veel beter?

          ik zit met een andere vraag ook... op Fred Miranda zijn er twee Tamrons gereviewed ...
          maar ze lijken identiek? van benaming toch

          kan iemand dit verklaren?


          http://www.fredmiranda.com/reviews/s...&cat=43&page=2

          http://www.fredmiranda.com/reviews/s...&cat=43&page=2
          Canon 7D + Tokina AT-X 10-17 f3.5 + Sigma EX 24-70 f2.8 + Canon 70-200 f4 L + Canon 50 1.8 MKII + Speedlite 430EX + Canon Powershot A710 IS
          my portfolio: https://www.crestock.com/artist/pons?page=portfolio

          Comment


          • #6
            Re: Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

            Oorspronkelijk geplaatst door LucD
            ... Quod demonstrandum est...
            Toch niet
            't Is niet omdat Sigma vandaag een goeie lens heeft, dat deze nu voor eens en altijd de norm zal zijn... Ik hoop trouwens dat men bij Sigma niet in zelfgenoegzaamheid vervalt, want daardoor zijn al heel wat goeie firma's en producten nadien van de markt verdwenen.
            Het is ook niet omdat een aantal mensen ondertussen een Sigma heeft, dat er het klantenpotentieel voor dit soort lens nu uitgeput is.

            Ik ben gewoon benieuwd naar hoe die nieuwe het zal doen en tegen welke prijs men ze hier in de markt zal zetten. Van mijn oude Sigma was ik altijd tevreden, maar als ik nu een nieuwe dergelijke zou willen kopen, zou ik toch even afwachten tot de Tamron er is en beide een keer grondig vergelijken.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #7
              Re: Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

              Oorspronkelijk geplaatst door K-2
              Toch niet
              't Is niet omdat Sigma vandaag een goeie lens heeft, dat deze nu voor eens en altijd de norm zal zijn... Ik hoop trouwens dat men bij Sigma niet in zelfgenoegzaamheid vervalt, want daardoor zijn al heel wat goeie firma's en producten nadien van de markt verdwenen.
              Het is ook niet omdat een aantal mensen ondertussen een Sigma heeft, dat er het klantenpotentieel voor dit soort lens nu uitgeput is.

              Ik ben gewoon benieuwd naar hoe die nieuwe het zal doen en tegen welke prijs men ze hier in de markt zal zetten. Van mijn oude Sigma was ik altijd tevreden, maar als ik nu een nieuwe dergelijke zou willen kopen, zou ik toch even afwachten tot de Tamron er is en beide een keer grondig vergelijken.
              Toch wél, maar je moet goed lezen wat er stààt (nl.: "... Quod demonstrandum est... !")...
              Tamron zal idd. moeten bewijzen dat hij "beter" is dan de Sigma...
              Wij zullen dan wel vergelijken en zelf beslissen waar onze normen/prioriteiten liggen...
              Dus, aan Tamron om zich in de praktijk te bewijzen...
              Maar ik zit er iig. niet op te wachten...

              Comment


              • #8
                Re: Tamron 70-300/4-5.6 Di LD Macro 1:2

                Sorry LucD, misverstand...
                dacht dat je antwoord sloeg op de mogelijk interesse ervoor, niet op de lenskwaliteit... Ik ga in 't vervolg niets meer neerpennen rond mindernacht .
                We zien wel. In elk geval, beter teveel dan te weinig keuze, niet ?
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment

                Working...
                X