Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carnevale Venezia 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Carnevale Venezia 2006

    Vorige week is het carnaval in Venetië weer van start gegaan en heerst er een
    sfeer van feest en magie in de stad.
    Hieronder reeds enkele impressies van de gemaskerden.





    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

  • #2
    Re: Carnevale Venezia 2006

    Dit vind ik echt meesterwerken, ondanks het sombere weer. De beweging bij nr 1 in de sluier, de focus op de bol bij nr. 3, ... KNAP!
    http://katrijn.fotopic.net
    Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

    Comment


    • #3
      Re: Carnevale Venezia 2006

      Hier is het binnen een paar uurtjes carnaval, maar ik vrees dat ik zulke beelden niet ga kunnen maken

      Mooi in ieder geval

      Comment


      • #4
        Re: Carnevale Venezia 2006

        Bedankt voor de commentaren. Het weer was inderdaad wel wat somber maar gelukkig regende het niet overdag. De grote mensenmassa was veel erger en maakte het niet gemakkelijk om foto's te nemen vermits iedereen aan de zijde van een gekostumeerde wilde flankeren. Dan waren er ook nog de hele hordes fotografen en de oma die een foto gaat maken vlak voor je neus
        Op de bol (fot 3) kan je ook nog de reflectie bemerken van de typische Venetiaanse straatlantaarns.
        Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

        Bezoek mijn foto's online

        Comment


        • #5
          Re: Carnevale Venezia 2006

          Oorspronkelijk geplaatst door karlito
          Op de bol (fot 3) kan je ook nog de reflectie bemerken van de typische Venetiaanse straatlantaarns.
          Inderdaad een prachtig detail, dit maakt nr drie klasse!
          het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
          Telecaster weblog
          km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

          Comment


          • #6
            Re: Carnevale Venezia 2006

            Lee drie erg mooi. Ik heb een voorkeur voor de derde.
            Boefje.
            Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
            http://www.nlfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Carnevale Venezia 2006

              Een prachtige serie met heel mooie details van de prachtige sierraden die het geheel mooi opfleurt. Zeer aangename foto's om naar te kijken.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment


              • #8
                Re: Carnevale Venezia 2006

                mooie, kleurrijke reeks!

                Comment


                • #9
                  Re: Carnevale Venezia 2006

                  prachtige weergave van de decadentie en rijkdom van deze Dogestad

                  Comment


                  • #10
                    Re: Carnevale Venezia 2006

                    Prachtige foto's. Ik heb het vooral voor de tweede omwille van de kleur.
                    Het weer ging precies niet mee en dat zilver en blauw zijn natuurlijk koude kleuren, maar mij komt het geheel nogal kil over al ga ik dat seffens op mijn TFT thuis nog eens bekijken ( zit nu op een oude crt).
                    fotosite

                    Comment


                    • #11
                      Re: Carnevale Venezia 2006

                      Het weer ging precies niet mee en dat zilver en blauw zijn natuurlijk koude kleuren, maar mij komt het geheel nogal kil over
                      Het weer trok inderdaad op niet veel. Vrij donker en grijs maar ik was al lang blij dat het niet regende of sneeuwde
                      Hier op mijn TFT en ook op fotopapier komen de kleuren toch mooi uit dus ik ben benieuwd naar het resultaat op jouw TFT.
                      Blauw was blijkbaar een populaire kleur dit jaar want er liepen verschillende koppels rond in allerlei tinten van blauw.
                      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                      Bezoek mijn foto's online

                      Comment


                      • #12
                        Re: Carnevale Venezia 2006

                        Oorspronkelijk geplaatst door karlito
                        Het weer trok inderdaad op niet veel. Vrij donker en grijs maar ik was al lang blij dat het niet regende of sneeuwde
                        Hier op mijn TFT en ook op fotopapier komen de kleuren toch mooi uit dus ik ben benieuwd naar het resultaat op jouw TFT.
                        Blauw was blijkbaar een populaire kleur dit jaar want er liepen verschillende koppels rond in allerlei tinten van blauw.
                        't Ligt aan mijn CRT scherm dat al wat oorlogen meegemaakt heeft. Op mijn TFT is alles prima
                        fotosite

                        Comment


                        • #13
                          Re: Carnevale Venezia 2006

                          Schitterende serie Drie is ook mijn favoriet
                          Nikon D70s °°°°° BD0517BE

                          "Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

                          Comment

                          Working...
                          X