Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cuvee van de keizer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cuvee van de keizer

    24 feb is de geboorte datum van Keizer Karel. Dit jaar al 506 jaar geleden. Bij deze gelegenheid wordt in brouwerij Het Anker in Mechelen de Gouden Carolus cuve van de keizer gebrouwen.
    Met een 30tal vroege vogels waren we om 6u op post om het brouw process van dit uitzonderlijk bier mee te volgen.

    Hier enkel volgens mij geslaagde sfeerbeelden.


    De brouwzaal


  • #2
    Re: Cuvee van de keizer

    Alle drie heel mooi. Maar de derde vind ik te roze.
    natwork.be

    Comment


    • #3
      Re: Cuvee van de keizer

      foto over dit bier zijn steeds op hun best als het wat bruin is maar hier is het naar mijn mening ietsje teveel van het goede zodat je de mooie kleuren verliest door de onnauwkeurige witbalans.

      Ik heb er één voor jou bewerkt als voorbeeld, indien niet naar je zin zeg het maar gerust hij is zo weg

      Comment


      • #4
        Re: Cuvee van de keizer

        Aanpassing lijkt mij een stuk beter.
        Ik drink dan ook alleen blond bier
        fotosite

        Comment


        • #5
          Re: Cuvee van de keizer

          Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          foto over dit bier zijn steeds op hun best als het wat bruin is maar hier is het naar mijn mening ietsje teveel van het goede zodat je de mooie kleuren verliest door de onnauwkeurige witbalans.

          Ik heb er één voor jou bewerkt als voorbeeld, indien niet naar je zin zeg het maar gerust hij is zo weg

          Je aanpassing is prima, ik ga dat bij de andere foto's ook eens proberen. Het schemerdonker van de vroege morgend gaat er wel wat door verloren.
          De foto's genomen zonder flash, maar de witbalans vergeten terugzetten.

          Comment


          • #6
            Re: Cuvee van de keizer

            Mooie serie.

            Ik zou foto 3 recht zetten.

            Gr Kees
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment

            Working...
            X