Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bvnf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bvnf

    Hallo,

    Waarvoor ik eigelijk een nieuw topic opstart na het zoeken op de zoekrobot:

    Zijn hier nog leden van BVNF( Bond Verantwoorde Natuurfotografie ) en liefst regio kortrijk/gent ?

    Zoals die mensen weten gaan de vergaderingen door te Antwerpen en ik zoek eigelijk een reisgezel(len). Vervoer is geen probleem, een wegenkaart ook niet, maar 4 ogen is altijd beter dan 2.

    Dus als er mensen zijn met hetzelfde probleem, waarom spreken we dan niet eens af om samen te gaan ?

    Je laat maar iets weten, indien er geen interesse is dan versta ik dan ook, maar ik hoop van wel natuurlijk.

  • #2
    Re: Bvnf

    Ik ben er lid van (maar ben van sint-niklaas ).
    Wel een streek/stadsgenoot van u is Tom Linster/flinster.
    Ikzelf ben ook al lang van zin om eens naar die samenkomsten te gaan, maar ben tot hiertoe steeds bezet geweest...

    Als je eens zin moest hebben om tot in antwerpen te komen dan zeg je het maar

    PS: er is de tweede vrijdag van de maand trouwens telkens een vergadering in Gent ook.
    Daar gaan ook wel wat mensen naartoe
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Bvnf

      OT: Lid van de Valkyrie Riders, "Flat-6"?

      Comment


      • #4
        Re: Bvnf

        Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
        Ik ben er lid van (maar ben van sint-niklaas ).
        Wel een streek/stadsgenoot van u is Tom Linster/flinster.
        Ikzelf ben ook al lang van zin om eens naar die samenkomsten te gaan, maar ben tot hiertoe steeds bezet geweest...

        Als je eens zin moest hebben om tot in antwerpen te komen dan zeg je het maar

        PS: er is de tweede vrijdag van de maand trouwens telkens een vergadering in Gent ook.
        Daar gaan ook wel wat mensen naartoe
        Nja, kzal eens naar Tom een PM sturen, maar voor morgen zal het niet meer lukken, maar de volgende keren hoop ik wel te kunnen naar Antwerpen afzakken.

        Die vergadering in Gent daar ga ik volgende maand naartoe, nog niet kunnen gaan door examens, die zijn nu gelukkig voorbij.

        OT: Lid van de Valkyrie Riders, "Flat-6"?
        nee toch niet, sorry

        Comment

        Working...
        X