Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooie plekjes in België?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mooie plekjes in België?

    Jullie zullen dat wel weten hé...waar ik moet zijn om ferm foto's te nemen
    Als beginnend amateur - fotograaf had ik da wel es willen weten


  • #2

    't is te zien wat ge allemaal wenst te fotograferen. Voor gebouwen is de Grote Markt van Brussel natuurlijk een aanrader.

    Als je natuurfoto's wenst te maken dan kan je zowel in de winter als in de zomer eens naar Butgenbach rijden. Prachtige natuur, rimpelende meertjes, veel vogelsoorten.

    De rit naar het duitstalige landsgedeelte is de moeite waard.

    Doen zou ik zeggen


    Nikon D80

    Comment


    • #3
      Natuurfoto's verkies ik toch boven gebouwen eigenlijk, het zal dus regelmatig een uitstapje richting Wallonië worden

      Comment


      • #4

        ...waar ik moet zijn om ferm foto's te nemen
        Elk plekje heeft iets wat het interessant maakt om foto's te maken ... het is gewoon een kwestie van je ogen open te trekken en er "oog" voor te hebben. Ik denk niet dat we speciaal naar de Grand Canyon in de States moeten, of de Matto Grosso in Zuid-Amerika om mooie kiekjes te hebben ... de mus op je balkon, de kip in je tuin, de paardebloem in je gazon, het gras in je gazon, de dauwdruppel op het gras in je gazon ....

        Ik denk niet dat ik daar een tekeningetje bij moet maken, niet ?

        embee


        "Some people say I cannot play the piano, but no one can say I didn't enjoy it."
        embee ::: nikon stuff

        Comment


        • #5
          Het grote verschil met natuurfoto's hier en in de ardennen is natuurlijk dat je er de stilte en de rust in de ardennen gratis bijneemt ...

          Nikon D80

          Comment


          • #6
            Ja, das allemaal wel waar, maar ik zie ook graag zo van die "uitgestrekte vergezichten", met dalen en bergen en rivieren en stuff...
            Maar ik zal wel beginnen met grassprietjes en mussen te trekken, om die camera te leren kennen hé...en dan pas komt het échte werk
            Maar ik dacht misschien dat jullie zo van die plekjes wisten die je als amateur - fotograaf écht moet gezien hebben...




            Edited by - MacCleod on 21 January 2002 20:29:45

            Comment


            • #7
              hmmm uitgestrekte vergezichten ....

              Veel meer vergezicht dan je aan onze kust vindt, zul je in belgie niet vinden denk ik ...

              Grapje hoor ... Viroinval in Henegouwen vind ik anders één van mijn favoriete groene plekken ...

              embee

              "Some people say I cannot play the piano, but no one can say I didn't enjoy it."
              embee ::: nikon stuff

              Comment


              • #8
                In de antwerpse haven kan je zeker ook mooie foto's maken.

                De containerterminals, de vergezichten op DOEL. Het verdronken land van Saaftinghe (NL) is natuurlijk ook de moeite waard, maar pas op van de getijden (informeer u eerst !)

                Als ge er geweest bent pub de foto's dan ne keer

                Nikon D80

                Comment


                • #9
                  Hallo Geert,

                  Da's mijn favoriet plekje.
                  Dat merk je ook in de E-10 en E-20 albums
                  Als ik wat meer tijd heb zal ik eens een lijstje maken van plekjes ...

                  Jaja

                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Misschien een cliché, maar op een mooie dag is planckendael subliem...

                    Over het algemeen kan je overal mooie foto's nemen, zelfs op de wc-pot. Je moet alleen een beetje zoeken en "het oog" ontwikkelen, allee, zo is mij toch verteld .

                    Comment


                    • #11

                      hmmm uitgestrekte vergezichten ....

                      Veel meer vergezicht dan je aan onze kust vindt, zul je in belgie niet vinden denk ik ...

                      Grapje hoor ... Viroinval in Henegouwen vind ik anders één van mijn favoriete groene plekken ...

                      embee

                      "Some people say I cannot play the piano, but no one can say I didn't enjoy it."

                      Viroinval ligt wel in de provincie Namen.
                      zie maar op :http://www.wallonia.com/namur/commune.htm


                      Comment


                      • #12

                        Viroinval ligt wel in de provincie Namen.
                        zie maar op :http://www.wallonia.com/namur/commune.htm
                        Jeeeeez ja ... inderdaad, maar toch maar op 't nipperke hoor ...
                        Sorry voor dit schromelijk aardrijkskundig gemis...
                        Ik schaam mij bijna zo diep als de prachtige diepe kloven van de "Fondrys des Chiens" in Nismes (Viroinval dus)...

                        embee

                        "Some people say I cannot play the piano, but no one can say I didn't enjoy it."
                        embee ::: nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Embee,

                          Ge zult es terug moeten naar de lagere school ...

                          Ik wil u ook nog wat aardrijkskunde bijbrengen...

                          Geert

                          Nikon D80

                          Comment


                          • #14
                            Sabine , dat van Karel van Miert vergeef je me toch nog ooit hoop ik?

                            Comment


                            • #15
                              Thx...nu weetek toch al wa meer...nu ist enkel nog wachten op mijn toestel...hopelijk duurt het nie te lang meer...

                              Comment

                              Working...
                              X