Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

huren van camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • huren van camera

    Hallo,

    ik heb eens op een site uit Amerika gezien dat men daar Camera's kan huren.

    Zijn hier (West-Vlaanderen) ook winkels waar men een DSLR zou kunnen huren. Dit zou van mij voor 1 rally zijn om eens te kijken of het wel delgelijk een groot voordeel oplevert ten opzichte van mijn huidige camera.

    In de winkel wat staan ronddraaien met een toestel noem ik niet uitproberen, en er zijn geen winkels die ik ken die een toestel meegeven om te proberen (wat ik eigenlijk ook wel wat kan verstaan, maar die mijn probleem niet oplossen).

    Groeten

  • #2
    Re: huren van camera

    Oorspronkelijk geplaatst door straffe toebak
    Zijn hier (West-Vlaanderen) ook winkels waar men een DSLR zou kunnen huren. Dit zou van mij voor 1 rally zijn om eens te kijken of het wel delgelijk een groot voordeel oplevert ten opzichte van mijn huidige camera.
    Ja, volgens mij wel. Is al eens aan bod gekomen. Weet niet zeker of het West-Vlaanderen was maar in ieder geval Belgie. Gebruik 'Zoeken' eens.

    EDIT: link weer verwijderd
    Last edited by Leonidas; 15 februari 2006, 14:07.

    Comment


    • #3
      Re: huren van camera

      Hi,

      Bij de metro-foto in Antwerpen(Berchem) kan je de prijslijst aanvragen.

      DPaul.
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: huren van camera

        Hi,

        Ik heb goede ervaringen met deze jongens:



        Niet écht goedkoop, maar wel de moeite.

        Doei!

        JJ
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

        Comment


        • #5
          Re: huren van camera

          een andere http://www.camerahurenamsterdam.nl/

          Comment


          • #6
            Re: huren van camera

            Zelf goede ervaring met huren van objectieven bij fotokonijnenberg. Ligt wel niet echt in de buurt van West-Vlaanderen.

            Comment


            • #7
              Re: huren van camera

              stake5.be in temse heeft ook een ruim cameraassortiment + je hebt er de mogelijkheid om online een offerte aan te vragen met relevante accessoires en zo. Dan sturen ze je binnen de 24u een transparante .pdf offerte (met illustraties ed.). Ook in de offerteaanvraag worden reeds tal van nuttige variabelen afgetoetst zoals: handling periode en effectieve huurperiode, afhaal of levering, etc..

              Comment


              • #8
                Re: huren van camera

                Vanuit Brussel verhuren we up to date Nikon DSLR camera's, accesoires en objectieven.

                info en contactgegevens kan u hier vinden: http://www.c-release.be/nl
                Contacteer ons gerust indien u vragen heeft.
                Bourgetlaan 50, 1130 – Brussel
                02 726 52 19 – info@catch-release.be
                www.catch-release.be

                Comment

                Working...
                X