Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stom verbaasd..........

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stom verbaasd..........

    was/ben ik toen ik de scores zag die bij Tinne haar foto staan:

    9x een 1


    de aardigheid is eraf........ook voor de fun wil je eigenlijk niet meer meedoen .

    mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

  • #2
    Het blijft natuurlijk maar een spelletje, dus laat ons het belang ervan niet overschatten (alhoewel, ik was maar tweede GRGRGR... och, er heeft toch ook een JAN gewonnen hé, dat is het belangrijkst... JANNEN AAN DE MACHT )

    maar... het wordt misschien tijd dat er eens een uniform systeem van punten-geven wordt uitgedokterd....

    - ofwel kies je de 10 beste foto's uit de challenge en die geef je punten van 1 (minst goeie)tot 10 (beste foto). Je kan dan maar 10x een stem uitbrengen, ook al zijn er 100 foto's.

    - ofwel kies je voor het zwaardere werk en dan ga je elke foto punten geven, ook al zijn er 100 foto's...

    - ofwel (zijn er nog andere mogelijkheden ?)

    Wat denken jullie ervan ?
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Er wordt aan gewerkt om tegen volgende keer de foto's "anoniem" te plaatsen ...
      Voor dit keer lukte dat niet meer.

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Originally posted by jaja
        Hallo,

        Er wordt aan gewerkt om tegen volgende keer de foto's "anoniem" te plaatsen ...
        Voor dit keer lukte dat niet meer.

        Jaja
        Merci jaja, dat is een vooruitgang! (ook zonder type camera?)

        mvg,
        Z900
        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

        Comment


        • #5
          Aan het kleuterklasje van flurk, zippo en co

          Dat jullie mij een 1 geven uit wraak tot daar toe, maar onze Diego een ventje van 10 jaar !!!!!
          Wat voor mensen zijn jullie eigenlijk?
          Hoe slecht kan je zijn om je te wreken op een onschuldig kind dat jullie nooit wat heeft misdaan !
          Hij kwam net met mij naar de uitslag kijken.
          We zijn al de hele week aan't werken van 8 u tot 20 u en omdat ik vandaag wat langer in mijn bed ben blijven liggen, was ik nog niet op bd geweest.
          Zijn teleurstelling was enorm ! Hij had zo'n leuke commetaren gekregen (ik trouwens ook) en nu moet hij zien dat hij 6x een 1 heeft gekregen.
          Bah, foei....daar zijn geen woorden voor.... 't is te zeggen, ik heb daar veel woorden voor maar slik ze wijselijk in.
          Maar weet één ding goed : jullie zijn zo stom om je eigen ruiten in te slaan, meer en meer mensen beginnen jullie spel door te hebben. Dat merk ik aan de vele mailtjes die ik vandaag weer gekregen heb.
          Ik ga jullie zelfs een goede raad geven : GA IN BEHANDELING !!!
          ps misschien moest de crew hier de namen maar eens vrijgeven van die 1-gevers.
          "Alive and Kicking"

          http://www.pbase.com/tinnew

          Comment


          • #6
            Z900,

            Je hebt gelijk een dergelijke rating is, ook in mijn ogen, volstrekt belachelijk en geeft te denken! We hebben hierover ook al eerder gesproken in een eerdere topic en ik heb daar mijn zienswijze gegeven. Dus ook nu treedt ik Jan66 wederom bij, dwz kies de 10 die "jij" het beste vindt.

            Aan Tinne: kop op meid, stay tuned!! Ik begrijp je frustratie volledig, leuke commentaren en dan plotseling zoveel lage cijfers! Klaarblijkelijk durft men wel voor een hoge waardering uit te komen, maar niet voor een lage!

            Jan
            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Een 1 aan een foto geven lijkt me enkel van toepassing als er echt wansmakelijke dingen getoont worden.
              Zelfs een foto die slecht gekadreerd en/of belicht is verdient nog wel een 4 of 5/10. Zeker daar het hier om een spelletje gaat en niet om een universiteitsexamen.
              Als er dan dergelijke dingen gebeuren is dat flauw ... maar ja, zoals J. Morisson al ooit zong "People are strange"

              Comment


              • #8
                1° Aan iedereen die het aanbelangt: Ik ga de logfiles van de sql server uitspitten en zal dan ook de lijst posten van de "1" posters. Ik heb daar niet direct tijd voor, maar zal mij daar de komende dagen eens met bezighouden. Diegenen die "voor de lol" meermaals een één gegeven hebben, zullen van het forum verwijdert worden.

                Aan diegenen die spijt hebben van hun actie, je weet wat je te doen staat (hoop ik).

                2° Aan de gelogde ip-adressen kan perfect gezien worden welke personen zich van twee forum namen bedienen, deze personen zullen dus ook van het forum geweerd worden in de nabije toekomst.

                Sven aka forumadmin
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Sven
                  1° Aan iedereen die het aanbelangt: Ik ga de logfiles van de sql server uitspitten en zal dan ook de lijst posten van de "1" posters. Ik heb daar niet direct tijd voor, maar zal mij daar de komende dagen eens met bezighouden. Diegenen die "voor de lol" meermaals een één gegeven hebben, zullen van het forum verwijdert worden.

                  Aan diegenen die spijt hebben van hun actie, je weet wat je te doen staat (hoop ik).

                  2° Aan de gelogde ip-adressen kan perfect gezien worden welke personen zich van twee forum namen bedienen, deze personen zullen dus ook van het forum geweerd worden in de nabije toekomst.

                  Sven aka forumadmin

                  De kwestie van de grote verschillen in rating is vorige maand ook al ter sprake geweest. Toen is niemand uit gaan zoeken hoe dat nu kwam; ik heb zelf toen het voorbeeld gegeven van mijn eigen foto.
                  Het is nu wel duidelijk dat hier met twee maten wordt gemeten: Tinne komt huilen bij de BD-crew en onmiddellijk wordt er gedreigd mensen van het forum te gooien. Gaan jullie nu ook van de andere challenges de grote verschillen uitzoeken. Lijkt me redelijk...
                  Ik heb vorige week een klacht ingediend t.a.v. aperte beledigingen die hier op het forum worden geuit. NIETS heb ik daarover gehoord, nog geen antwoord gekregen. Ook een eerdere email aan jou Sven is niet beantwoord...
                  Bah bah !!! Het is nu wel duidelijk hoe de vlag hangt op BD. Veel witlof gegeten zeker ?
                  Hannie

                  Comment


                  • #10

                    De kwestie van de grote verschillen in rating is vorige maand ook al ter sprake geweest. Toen is niemand uit gaan zoeken hoe dat nu kwam; ik heb zelf toen het voorbeeld gegeven van mijn eigen foto.
                    Het is nu wel duidelijk dat hier met twee maten wordt gemeten: Tinne komt huilen bij de BD-crew en onmiddellijk wordt er gedreigd mensen van het forum te gooien. Gaan jullie nu ook van de andere challenges de grote verschillen uitzoeken. Lijkt me redelijk...
                    Ik heb vorige week een klacht ingediend t.a.v. aperte beledigingen die hier op het forum worden geuit. NIETS heb ik daarover gehoord, nog geen antwoord gekregen. Ook een eerdere email aan jou Sven is niet beantwoord...
                    Bah bah !!! Het is nu wel duidelijk hoe de vlag hangt op BD. Veel witlof gegeten zeker ?
                    Wij zijn u niets verplicht, als wij de zaak ernstig genoeg vinden, dan onderzoeken wij dit, indien niet, dan onderzoeken wij de zaak niet of reageren wij niet.

                    Er is niemand die u verplicht van dit forum te (blijven) bezoeken, ben je het niet eens met de gang van zaken hier, zoek dan gerust andere oorden op. Wat die twee maten en gewichten betreft, inderdaad, voor sommige leden doe ik iets meer als voor anderen; Lees: "forumleden die zich positief opstellen kunnen meer support verwachten dan leden die zich niet positief opstellen", dit lijkt mij in het echte leven ook zo.

                    Waarom zou ik moeite doen voor iemand die mij als een 'dictator' omschrijft?

                    (dit is mijn mening en daarom niet noodzakelijk deze van de volledige BD-crew)
                    --
                    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sven
                      Diegenen die "voor de lol" meermaals een één gegeven hebben, zullen van het forum verwijdert worden.
                      Ehm...ik dacht dat je slechts 1 maal kon stemmen....als dat zo zit, kan ik mijn eigen foto insturen en mijzelf 100 keer 10 geven (BTW: verwijdertd)

                      Originally posted by Sven
                      Aan diegenen die spijt hebben van hun actie, je weet wat je te doen staat (hoop ik).
                      'k zou ni weten waar ik spijt zou over moeten hebben, laat staan dat ik iets misdaan zou hebben....

                      Originally posted by Sven
                      Aan de gelogde ip-adressen kan perfect gezien worden welke personen zich van twee forum namen bedienen, deze personen zullen dus ook van het forum geweerd worden in de nabije toekomst.
                      'k Ben curieus dat 'em mij gaat vinden....hehehe....

                      Originally posted by Sven
                      Wij zijn u niets verplicht, als wij de zaak ernstig genoeg vinden, dan onderzoeken wij dit, indien niet, dan onderzoeken wij de zaak niet of reageren wij niet.
                      .......(dit is mijn mening en daarom niet noodzakelijk deze van de volledige BD-crew)
                      Amaai zenne, da's een pure dictatuur! Ik ben van dezelfde mening als Hannie. Als het de BD crew niet aanstaat, dan gebeurt er niks, terwijl sommige bleiterkes (die zich dan wel 'positief opstellen') op handen en voeten gedragen worden. Ik heb de laatste maanden al wel meer gehoord dat er klachten zijn waar gewoon niet op gereageerd wordt. Nu ja, het is hier de laatste tijd al wel eens meer gezegd: het is niet meer wat het 3-4-5 maand geleden was, en het zal ook nooit meer goed komen. Gelukkig ben ik niet zo bezeten van fotografie dat ik mij rustig kan bezig houden met andere dingen. Allez, de ruziestoker heeft gesproken.....
                      I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                      Comment


                      • #12
                        Ehm...ik dacht dat je slechts 1 maal kon stemmen....als dat zo zit, kan ik mijn eigen foto insturen en mijzelf 100 keer 10 geven (BTW: verwijdertd)
                        Er zijn forumleden die inloggen onder verschillende usernames, dit is duidelijk te zien aan de ip-adressen van de posters. Onder een verschillende username kan er dus verschillende keren gestemd worden.

                        'k zou ni weten waar ik spijt zou over moeten hebben, laat staan dat ik iets misdaan zou hebben....
                        Heb ik hier een naam laten vallen? Ik dacht het niet. Iedereen die zich aangesproken voelt, zal wel weten over wat ik het heb, het gaat hier dus niet over 'per ongeluk' dubbel stemmen e.d.

                        Amaai zenne, da's een pure dictatuur! Ik ben van dezelfde mening als Hannie.
                        Richt dan een forum op samen met Hannie, dit lijkt me beter voor zowel jullie als voor ons. Verder ga ik niet in op uw opmerkingen, ik heb al genoeg tijd verspild aan zaken die beter niet zouden voorkomen.
                        --
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                        Comment


                        • #13
                          Ik vraag mij af hoelang het nog gaat duren eer ook dit topic gelocked wordt, want o wee, de verkeerden hebben weer eens gereageerd!
                          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Sven
                            1° Aan iedereen die het aanbelangt: Ik ga de logfiles van de sql server uitspitten en zal dan ook de lijst posten van de "1" posters. Ik heb daar niet direct tijd voor, maar zal mij daar de komende dagen eens met bezighouden. Diegenen die "voor de lol" meermaals een één gegeven hebben, zullen van het forum verwijdert worden.
                            Sven aka forumadmin
                            Aha Sven....eindelijk iemand die wat haar op z'n tanden krijgt....ik heb je een tijdje geleden de opmerking gegeven er desnoods wat harder tegenaan te gaan...ben benieuwd wat het gaat geven nu....
                            Let wel op wat je zegt hoor want mensen die wel eerlijk voor hun gedacht wensen uit te komen krijgen op den duur zelfs dreigbrieven...probeer DAT ip-adres maar eens na te gaan !

                            Ik ga me deze keer in deze discussie beperken tot het vermelden dat er al een paar mensen dit fenomeen aankaartten (Luc Pappens, ikzelf, enz...) en er nu naar een oplossing gezocht wordt...ik ben blij dat er wel degelijk met onze wensen rekening gehouden wordt...

                            Stef

                            Comment


                            • #15
                              Ja,ja jmvanos, dat jij ook in het kleuterklasje zit wist ik wel.
                              De reden dat ik uw naam niet genoemd heb is omdat je mij eigenlijk nog niet rechtstreeks hebt aangevallen tot vandaag.....Andere mensen heb je al genoeg uitgemaakt !
                              Ik gaan huilen bij de crew !!!!
                              Nee Hannie dat is niet mijn stijl. Nog NOOIT ben ik gaan huilen of heb ik een klacht ingediend. Jij doet blijkbaar niets anders (zeg je nu hier zelf hé).
                              NOOIT heb ik ruzie gemaakt en altijd mijn best gedaan om iedereen te helpen al is dat vaak op een stuntel manier.
                              Ik leer hier alle dagen leuke dingen die ik op mijn manier wil doorgeven.
                              Weet je, voor ik op bd kwam was ik de mensen beu.....we hebben voor "het witloof" (jongens nu worden ze al jaloers op een groente )een paar winkels gehad waar ik steeds met mensen, personeel, klanten, leveranciers enz...bezig was. Op den duur waren in mijn ogen alle mensen slecht. Ik kon er niet meer tegen, dus zijn we gestopt. Sinds februari zit ik op bd en leerde ik opnieuw dat niet alle mensen slecht zijn. Zonder je te kennen helpen ze je hier en dat allemaal gratis en voor niets. En dan vind ik een bedankje op zijn plaats. Als er mensen zich storen aan het zoveelste bedankje, sorry dat is heel spijtig, zo ben ik gewoon. Ik vind het normaal dat je iemand bedankt.

                              jee-esteke, van U verschiet ik een beetje........

                              Sven, Keitof


                              "Alive and Kicking"

                              http://www.pbase.com/tinnew

                              Comment

                              Working...
                              X