Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proximus diamonds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proximus diamonds

    hallo

    ik ben een leek in fotografie maar ik ga volgend weekend naar de halve en de finale van de proximus diamonds games
    nu wil ik er foto's nemen
    ik heb nee canon 350d met een camon lens 75- 300

    nu was mijn vraag wie kan mij zeggen wat de beste instellingen zijn om daat tot een goed resultaat te komen

    want heb een beetje schrik gekregen want ben gisteren naar plopsaland indoor geweest en de foto's waren een ramp lol
    de kleine van mij schoonzuster waren altijd heel onzuiver juist als de flits gebruik waren ze zuiver, maar dan trekken de kleuren op nie veel vind ik

    wie kan mij tips geven voor de diamonds games (wel graag ik het nederlands lol)

    alvast bedank
    Last edited by steve007; 14 februari 2006, 13:18.

  • #2
    Re: proximus diamonds

    Oorspronkelijk geplaatst door steve007
    wel graag ik het nederlands
    Zeker?

    Comment


    • #3
      Re: proximus diamonds

      Beste Steve007, indien jij van dit forum verwacht dat men jou zomaar gratis for free een pasklaar antwoord op jouw vragen zou geven, dan zou het helpen mocht je jouw post even herlezen voor je op de "submit" knop drukt. Sorry als dit arrogant of betweterig over komt, maar je krijgt hier maar respect als jezelf respect toont voor de andere. Respect toon je oa in een juist taalgebruik. Dit heeft niets te maken met taalvaardigheden - men verwacht hier heus geen virtuoos in het Grote Nederlandse Dictee - doch het simpel eens herlezen en verbeteren van totaal verkeerd geformuleerde zinnen zou alvast helpen. En lijkt het jou tijdverlies om je tekst te herlezen, hoe verwacht je dan dat iemand anders de tijd neemt om op je vraag te antwoorden.