Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proximus diamonds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proximus diamonds

    hallo

    ik ben een leek in fotografie maar ik ga volgend weekend naar de halve en de finale van de proximus diamonds games
    nu wil ik er foto's nemen
    ik heb nee canon 350d met een camon lens 75- 300

    nu was mijn vraag wie kan mij zeggen wat de beste instellingen zijn om daat tot een goed resultaat te komen

    want heb een beetje schrik gekregen want ben gisteren naar plopsaland indoor geweest en de foto's waren een ramp lol
    de kleine van mij schoonzuster waren altijd heel onzuiver juist als de flits gebruik waren ze zuiver, maar dan trekken de kleuren op nie veel vind ik

    wie kan mij tips geven voor de diamonds games (wel graag ik het nederlands lol)

    alvast bedank
    Last edited by steve007; 14 februari 2006, 13:18.

  • #2
    Re: proximus diamonds

    Oorspronkelijk geplaatst door steve007
    wel graag ik het nederlands
    Zeker?

    Comment


    • #3
      Re: proximus diamonds

      Beste Steve007, indien jij van dit forum verwacht dat men jou zomaar gratis for free een pasklaar antwoord op jouw vragen zou geven, dan zou het helpen mocht je jouw post even herlezen voor je op de "submit" knop drukt. Sorry als dit arrogant of betweterig over komt, maar je krijgt hier maar respect als jezelf respect toont voor de andere. Respect toon je oa in een juist taalgebruik. Dit heeft niets te maken met taalvaardigheden - men verwacht hier heus geen virtuoos in het Grote Nederlandse Dictee - doch het simpel eens herlezen en verbeteren van totaal verkeerd geformuleerde zinnen zou alvast helpen. En lijkt het jou tijdverlies om je tekst te herlezen, hoe verwacht je dan dat iemand anders de tijd neemt om op je vraag te antwoorden.

      On topic : de zaalverlichting in het sportpaleis heeft een temperatuur van 4000° Kelvin. Als je jouw toestel kan instellen op deze witbalanswaarde en minstens 800 ISO gebruikt kan je wel wat leuke opnames maken. Enige voorwaarde is wel dat je je DSLR binnengesmokkeld kan krijgen en dat zal niet simpel zijn op een halve finale en finale.
      Last edited by DigiCam; 13 februari 2006, 19:15.
      DigiCam

      Comment


      • #4
        Re: proximus diamonds

        je DSLR meenemen naar finale of halve finale is geen probleem ... vooraf wordt gewoon uitdrukkelijk gezegd dat het nemen van foto's niet is toegestaan met flits.
        De instellingen is altijd een beetje zoeken maar je iso gaat flink omhoog moeten want je sluitertijd moet hoog genoeg zijn om teveel bewegingsonscherpte te vermijden.
        Tot mijn verbazing vond ik de verlichting in de Ethias Hall (gaz de france stars) beter dan deze in het Sportpaleis.

        ik heb een aantal foto's gepost van 13 feb 2006 op de prox games en deze zijn genomen met 80-200 nikon 2.8 linkje naar foto's in topic sport

        iso 400
        difragma 2.8
        sluitertijd 1/400

        Comment


        • #5
          Re: proximus diamonds

          Foto's op dit evenement is geen probleem... heb dit vorig jaar ook in de finale gedaan zonder problemen. Wel geen flits gebruiken. best wel een lichtsterke lens meenemen.

          Succes
          Groetjes,
          Bartolomoio

          Canon stuff, BD0258BE

          Comment

          Working...
          X