Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met uploaden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen met uploaden

    De laatste week is het uploaden een compleet drama voor mij. (in de shocase)

    Ik ben soms 2 uur bezig een post weg te krijgen. Is dat alleen bij mij of hebben meer mensen hier last van?

    MadMax.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: problemen met uploaden

    Gisteren zes keer geprobeerd iets in Showcase sport te posten, ben er dan maar mee gestopt
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: problemen met uploaden

      Oorspronkelijk geplaatst door elsan
      Gisteren zes keer geprobeerd iets in Showcase sport te posten, ben er dan maar mee gestopt
      Ik vandaag al een uur... !#$@...
      Maar is dit probleem bekend ?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: problemen met uploaden

        Ja, het probleem is gekend. Het is niet alleen met uploaden van foto's maar ook met het plaatsen van een berichtje. De oorzaak is dat er nog wat aanpassingen worden gedaan aan het forum. Dit om het forum nog beter te laten functioneren. Helaas kosten die aanpassingen wat tijd en vergen zij wat van de capaciteit van de server. Er wordt aan gewerkt.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: problemen met uploaden

          Oorspronkelijk geplaatst door JLP
          Ja, het probleem is gekend. Het is niet alleen met uploaden van foto's maar ook met het plaatsen van een berichtje. De oorzaak is dat er nog wat aanpassingen worden gedaan aan het forum. Dit om het forum nog beter te laten functioneren. Helaas kosten die aanpassingen wat tijd en vergen zij wat van de capaciteit van de server. Er wordt aan gewerkt.
          Oh... maar dat is geen enkel probleem. Zolang ik maar weet dat het niet aan mij ligt. Was al van plan de boel hier overhoop te halen en opnieuw te installeren.
          Succes met de upgrades!
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment

          Working...
          X