Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke webstek voor foto's ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke webstek voor foto's ?

    Ik moet er een keer werk van gaan maken om mijn foto's te verspreiden via een site. Enkel vind ik zoveel alternatieven, dat de keuze niet zo evident meer is.

    Ik wens een site waarop ik foto's kan plaatsen die zonder meer vrij bekeken kunnen worden, maar daarnaast de mogelijkheid om een deel ervan af te schermen voor een beperkter publiek (bv. familie, vrienden, ...).
    Daarnaast zou de maximum-grootte van de bestanden zodanig moeten kunnen zijn, dat er vanaf de site toch wel goede 10x15-afdrukken op papier te maken zijn.

    Via "zoeken" vond ik ook hier het antwoord niet. Excuses, mocht ik hier een topic compleet over het hoofd gezien hebben.

    Zijn er voor dit doel goede sites met gratis webruimte ? Of doe ik er beter aan om hiervoor mijn webruimte bij Telenet te benutten ? Ik vermoed dat Telenet hier het antwoord zal zijn, maar toch graag bevestiging van de meer geroutineerde webmasters hier .

    Alvast bedankt !
    Last edited by K-2; 13 februari 2006, 11:33.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

  • #2
    Re: welke webstek voor foto's ?

    Ik zit bij Pbase het kost 23$ voor een heel jaar en je hebt dan 300MB aan ruimte je kan ook verzwaren uiteraard
    Je kan je eigen galerijen creëren, en galerijen beveiligen. Je kan per foto kijken hoeveel hits er zijn geweest, ook hoeveel totaal hits er zijn op je pagina, de mogelijk om commentaar achter te laten, je kan ook al je foto's te gelijk uploaden, ...

    Nikon materiaal

    Comment


    • #3
      Re: welke webstek voor foto's ?

      Bij https://www.b-one.net/ betaal ik 50€ voor een domeinnaam en hosting met 1000 mb opslagruimte per jaar.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: welke webstek voor foto's ?

        Ik heb mijn space & hosting van bij www.jouwdomein.be

        werkt met mysql, mailboxen ter uwe beschikking, goede support, etc.

        ben uitermate tevreden ervan ...
        Eos 350D - Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC - Canon EF 50mm F1.8 - Canon 430Ex - BG-E3 - SanDisk 1 Gig Ultra II drdesign.be

        Comment


        • #5
          Re: welke webstek voor foto's ?

          Ik zit bij Pixagogo.be , doet wat het moet doen

          Comment


          • #6
            Re: welke webstek voor foto's ?

            Bedankt voor de reacties ! Alle 4 interessant eigenlijk...

            Ivm pixagogo: welk volume heb je daar beschikbaar ?
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #7
              Re: welke webstek voor foto's ?

              Oorspronkelijk geplaatst door K-2


              Ivm pixagogo: welk volume heb je daar beschikbaar ?
              Onbeperkte opslagruimte Als dat hetgene is wat u bedoelt ...

              Voorbeeldje : Tenerife
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

              Comment


              • #8
                Re: welke webstek voor foto's ?

                K-2,

                Kijk hier eens:


                Veel succes,
                armani

                Comment


                • #9
                  Re: welke webstek voor foto's ?

                  ivm Pixagogo - zoals reeds gezegd onbeperkte opslagruimte.

                  Handig:

                  * aparte upload tool, superhandig
                  * aparte albums al dan niet beveiligd
                  * direct linking (!)
                  * automatisch resizen in small - medium en original size
                  * vrienden kunnen foto's uit de jouw albums online bestellen aan heel schappelijke prijzen. Op die manier moet je je daar niet meer mee bezig houden
                  * Belgisch initiatief met super support.
                  * ze voegen regelmatig templates toe, ik vind trouwens de sobere look best mooi (geuren en kleuren, u know )

                  en vooral, goeie prijs/kwaliteit verhouding.

                  Comment


                  • #10
                    Re: welke webstek voor foto's ?

                    Schitterend overzicht ! Tnx Armani, & Purlut !
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                    Comment


                    • #11
                      Re: welke webstek voor foto's ?

                      Bedankt allemaal voor de feedback ! Laat maar weten als ik een iets kan doen voor een van jullie

                      Vanavond een keer alles op een rijtje zetten en aan de slag ermee.
                      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                      Comment


                      • #12
                        Re: welke webstek voor foto's ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sjillie
                        ivm Pixagogo - zoals reeds gezegd onbeperkte opslagruimte.

                        Handig:

                        * aparte upload tool, superhandig
                        * aparte albums al dan niet beveiligd
                        * direct linking (!)
                        * automatisch resizen in small - medium en original size
                        * vrienden kunnen foto's uit de jouw albums online bestellen aan heel schappelijke prijzen. Op die manier moet je je daar niet meer mee bezig houden
                        * Belgisch initiatief met super support.
                        * ze voegen regelmatig templates toe, ik vind trouwens de sobere look best mooi (geuren en kleuren, u know )

                        en vooral, goeie prijs/kwaliteit verhouding.
                        Heb je zelf ben hen al afdrukken laten maken ? Indien ja, is de kwaliteit (kleur, scherpte,...) van de prints echt goed ?
                        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                        Comment


                        • #13
                          Re: welke webstek voor foto's ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door K-2
                          Heb je zelf ben hen al afdrukken laten maken ? Indien ja, is de kwaliteit (kleur, scherpte,...) van de prints echt goed ?
                          Afdrukken zijn uitstekend op voorwaarde dat je originelen goed zijn
                          mvg,
                          Ludo V.

                          Comment


                          • #14
                            Re: welke webstek voor foto's ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
                            Afdrukken zijn uitstekend op voorwaarde dat je originelen goed zijn
                            Geen probleem dan.
                            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                            Comment


                            • #15
                              Re: welke webstek voor foto's ?

                              Net feedback gekregen van Pixagogo




                              Hallo Christian,

                              vandaag werken we samen met Flashone (BXL). Zij drukken op Fuji machines en fuji papier. We krijgen vaak zeer goede commentaren op de kwaliteit van onze afdrukken.
                              Ga bij gelegenheid toch zelf ook eens proberen (totnogtoe alles via photobox.ie)

                              Comment

                              Working...
                              X