Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting day Maastricht 29 december

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shooting day Maastricht 29 december

    Beste BD-ers,

    Vonne, J@n en ik hebben definitief besloten een shooting day in Maastricht te organiseren op zondag 29 december. Het is de bedoeling een stadswandeling te maken. De precieze route is bekend en heeft diverse mogelijkheden. De route kan echter ter plekke aan de weersomstandigheden worden aangepast, zodat het niet zinvol is nu al te vertellen hoe hij loopt.
    We willen niet te vroeg beginnen (het is immers zondag ), maar ook niet te laat omdat het vroeg donker en kouder wordt. Daarom komen we tussen 12 en 13 uur bijeen in eetcafé Rekko aan het Vrijthof. Dit café ligt ongeveer midden op het plein, in het stuk waar alle cafés/restaurants liggen. Vroege vogels kunnen er voor 10 euro van een uitstekend (Limburgs) ontbijtbuffet genieten. Om 13 uur vertrekken we voor de shooting.
    Halverwege de wandeling zal waarschijnlijk een bezoek aan een warm café worden gepland . Mocht het echter te koud zijn, dan zullen we de wandeling inkorten en het cafébezoek verlengen .
    Uiteraard gaan we na afloop met z'n allen uit eten voor wie dat wil. Het is mogelijk dat we gaan eten in eetcafé Rekko, maar dat kunnen we aan het begin in overleg beslissen. Laat wel even weten of je mee wilt eten en met hoeveel personen.

    Wil je in Maastricht overnachten, dan zijn er vele mogelijkheden (www.maastricht.nl, www.hotels.nl of gewoon zoeken via Google ). We willen het verder echter aan jullie zelf overlaten. Dat geldt ook voor de parkeergelegenheden. Let wel: de parkeerplaats ONDER het Vrijthof is afgesloten, maar er zijn voldoende andere parkeergarages. De meeste zijn 15 euro voor een hele dag en zijn 24 uur per dag open. Parkeergelegenheden die iets verder van het centrum af liggen, zoals de grote parkeerplaats aan de zijkant van het station, kosten maar maximaal 3.40 euro per 24 uur. Het Vrijthof staat overal aangegeven dus dat mag ook geen probleem zijn.

    Daar de weersomstangheden in die periode nogal kunnen variëren, kunnen we pas op zaterdagavond of zelfs nog op zondagochtend definitief op het forum doorgeven of het al dan niet doorgaat. Tzt zal er een GSM-nummer in dit topic worden geplaatst voor laatkomers of informatie. Aangezien echter diverse mensen in Maastricht overnachten, zal er hoe dan ook een gezellige samenkomst plaatsvinden .

    LET OP: aangezien het winter is, zal dit hoogstwaarschijnlijk een KORTERE shooting worden dan anders omdat we niet aansprakelijk willen worden gesteld voor bevroren vingers, of tenen, of cameramankementen die worden veroorzaakt door de kou.... Daarom kunnen we geen exacte tijdplanning aangeven. Het is daarentegen wel iets heel aparts om in de winter een zooitje fotografen VRIJWILLIG op pad te sturen .

    Volgens onze gegevens hebben de volgende personen zich al aangemeld:
    Tommie en vriendin, tom314, Tom Bombadil (lekker verwarrend, 3 toms), NoName en Coby, Dolphin, Mic, Jaja, eMJeke, Darix en partner, Triker en Flee, Hannie en Jos, Umco en Conny, Peter en Petra, Z900 en Marjo, Act met man en zoon, Jakke, Dutchpoison (Anja), Pascal, Vincent (Miranet), Jimmy, Wim, Sven, SpikeCK, Jamonadap, Peter1 en vrouw, Jochen en Patrick (evt. met partners), Ron met vrouw en zoon, Chuchi. Misschien: SvenM, Luc Pappens, Drah. En natuurlijk J@n, Vonne, Jacki en Erik. Dat brengt het totaal dus al op 46!!!! mensen die zeker komen. Het begint al bijna een BD-dag te worden. Volgens mij ligt de grens op 50 en VOL = VOL .

    Kunnen de bovenstaande personen even aangeven of ze alleen of met partner komen en of ze wilen mee-eten? Staat je naam er niet bij en wil je ook komen, plaats dan een post in deze topic of mail naar Jacki (mits de BD-mail werkt ). Zo te zien, wordt het druk en gezellig !!!

    Vonne, J@n en Jacki

    ps. Hou dit topic in de gaten voor het laatste nieuws.
    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    Jos en ik gaan mee uit eten
    Hannie

    Comment


    • #3
      Hoi

      Ik sta nog niet op het lijstje, maar ik wil wel graag mee doen, als het weer tenminste een beetje redelijk is

      Het is een flinke reis vanaf hier, dus een hapje eten voordat ik weer naar huis ga, lijkt me een goed plan.

      Groetjes
      Anja
      Nikon / Tamron

      Comment


      • #4
        Originally posted by DutchPoison
        Ik sta nog niet op het lijstje, maar ik wil wel graag mee doen, als het weer tenminste een beetje redelijk is

        Het is een flinke reis vanaf hier, dus een hapje eten voordat ik weer naar huis ga, lijkt me een goed plan.
        Leuk Anja. Ik heb je toegevoegd .

        Jacki
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          Originally posted by jmvanos
          Jos en ik gaan mee uit eten
          Het staat genoteerd .
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #6
            Hopelijk hebben ze Fanta in de Rekko...
            't gaat plezant worden. En ik eet mee (tenmiste als jaja ook mee eet, want ik zit in zijn jajabus)

            Comment


            • #7
              Ja wij gaan mee fotograferen
              ja wij gaan mee eten
              en nu alleen nog een hotel zoeken voor de brood nodige slaap

              Groetjes NoName & Coby
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #8
                Hotel geboekt dus zijn er helemaal klaar voor
                Dooooeeee!!!!!!!
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Staat in m'n agenda : 1 gezellige shooting-day in Maastricht, samen met vrouwtje.
                  Voor het eten willen wij wel terug thuis zijn ... kerstverlof ... school gaande kinderen .... juist ja
                  ---
                  darix
                  afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
                  D70s

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by NoName
                    Hotel geboekt dus zijn er helemaal klaar voor
                    Dooooeeee!!!!!!!
                    No Name welk hotel heb je geboekt ? Wij moeten ook nog boeken nl.
                    Hannie

                    Comment


                    • #11
                      Ha J. klopt zenne, en eten aussie

                      mvg,
                      Z900
                      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by jmvanos
                        Originally posted by NoName
                        Hotel geboekt dus zijn er helemaal klaar voor
                        Dooooeeee!!!!!!!
                        No Name welk hotel heb je geboekt ? Wij moeten ook nog boeken nl.
                        Hallo Hanny & Jos
                        Wij hebben geboekt bij hotel Bastion (wel een beetje duur maar dan heb je ook wat )
                        Groeten NoName & Coby
                        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Even naar boven halen.

                          Jacki,

                          Ben terug in het land en ik kom ook !
                          De obligate bak Palm voor J@n zal ook aanwezig zijn, hmmmm...lekker, een koud Palmke in de vrieskou !
                          En schrijf mij maar in voor het eten ook.

                          En...ik kom uit Brussel, dus als er mensen zijn die een lift willen, laat maar weten.

                          Groeten,
                          Pascal
                          Saluti,

                          Pascal

                          Comment


                          • #14
                            Maastricht is niet bij de deur ( voor mij althans niet - woonachtig te Tielt/W.Vlaanderen), maar als het enigszins mogelijk is kom ik eens af ; ik geef ten gepaste tijde eventueel nog een seintje om dit alsnog te bevestigen.

                            Comment


                            • #15
                              Hallo Luc,

                              Desnoods rijd je tot Hasselt en dan kan je mee tot Maastricht met de "BD-bus" ...
                              En je auto kan hier veilig geparkeerd worden (als mijn schoonmoeder tenminste niet in haar auto stapt ).

                              Jaja

                              Originally posted by Luc Pappens
                              Maastricht is niet bij de deur ( voor mij althans niet - woonachtig te Tielt/W.Vlaanderen), maar als het enigszins mogelijk is kom ik eens af ; ik geef ten gepaste tijde eventueel nog een seintje om dit alsnog te bevestigen.
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment

                              Working...
                              X