Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"mobiel" foto-tentoonstelling materiaal & dragers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "mobiel" foto-tentoonstelling materiaal & dragers

    Hallo,

    wie kan me ideëen geven om een fotoreeks mobiel te kunnen gaan voorstellen ?
    Met mobiel bedoel ik dat ze voor één avond op een locatie moeten voorgesteld worden ... en een volgende keer op een andere locatie enz ...
    Het gaat over 30 à 50 uitvergrotingen ( 30x40 ) die zouden moeten "tentoongesteld" worden ... Wie heeft verstand of links naar producenten van panelen of zo waarop deze bevestigd kunnen worden ? Of bestaan er meer ludieke oplossingen ?
    Iedereen alvast bedankt voor info !
    embee ::: nikon stuff

  • #2
    Re: "mobiel" foto-tentoonstelling materiaal & dragers

    Oorspronkelijk geplaatst door embee
    Hallo,

    wie kan me ideëen geven om een fotoreeks mobiel te kunnen gaan voorstellen ?
    Met mobiel bedoel ik dat ze voor één avond op een locatie moeten voorgesteld worden ... en een volgende keer op een andere locatie enz ...
    Het gaat over 30 à 50 uitvergrotingen ( 30x40 ) die zouden moeten "tentoongesteld" worden ... Wie heeft verstand of links naar producenten van panelen of zo waarop deze bevestigd kunnen worden ? Of bestaan er meer ludieke oplossingen ?
    Iedereen alvast bedankt voor info !
    Als je genoeg geld hebt: een laptop, een of meerdere beamers en een grote projectiewand. De bezoekers kunnen op de laptop een foto aanklikken die dan meteen wordt geprojecteerd. Met meerdere beamers kan je mooie effecten bekomen. Het effect van een foto van 2 op 3 meter moet je niet onderschatten.

    Op het werk gebruikten we vroeger een draaimolenconstructie met 6 vlakken, waarop telkens 3 30x40 foto's boven elkaar pasten. Met twee molens hadden we dan 36 foto's die langs alle kanten konden bekeken worden. Was vooral voor kleine ruimten.

    Of origineler: zet je foto's op textiel en hang ze met knijpers op een wasdraad... .
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

    Comment


    • #3
      Re: "mobiel" foto-tentoonstelling materiaal & dragers

      Hallo embee

      kijk hier eens:

      Zoekt u een partner voor uw nieuwe winkelinrichting met aandacht voor beleving? Wil u een modulaire corner in uw winkel? Wil u uw winkelinrichting opfrissen? O

      en daar dan
      Voor winkelinrichting bent u bij Present-it aan het juiste adres. U kan bij ons ook terecht voor showroominrichting, toonbankdisplay, mobiele presentatie, promo


      of http://www.special-topics.be/pan1.html

      je kan natuurlijk ook panelen uitlenen/huren bij de provincie

      bvb voor Vlaams Brabant is dat



      Ook de andere provincies hebben meestal een uitleendienst.

      Succes!
      eMJeke
      website

      Comment


      • #4
        Re: "mobiel" foto-tentoonstelling materiaal & dragers

        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
        Als je genoeg geld hebt: een laptop, een of meerdere beamers en een grote projectiewand. De bezoekers kunnen op de laptop een foto aanklikken die dan meteen wordt geprojecteerd. Met meerdere beamers kan je mooie effecten bekomen. Het effect van een foto van 2 op 3 meter moet je niet onderschatten.
        Da's inderdaad een optie ...

        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
        Op het werk gebruikten we vroeger een draaimolenconstructie met 6 vlakken, waarop telkens 3 30x40 foto's boven elkaar pasten. Met twee molens hadden we dan 36 foto's die langs alle kanten konden bekeken worden. Was vooral voor kleine ruimten.

        Of origineler: zet je foto's op textiel en hang ze met knijpers op een wasdraad... .
        Die molens, weet je daar nog een constructeur van ?
        En ja, die wasdraad ... had ik ook al aan gedacht maar lijkt me niet echt haalbaar ...

        Maar hartelijk bedankt voor de tips !
        embee ::: nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: "mobiel" foto-tentoonstelling materiaal & dragers

          Oorspronkelijk geplaatst door eMJeke
          Hallo embee

          kijk hier eens:
          ...

          als dat geen tips zijn ! Dankewel eMJeke !
          embee ::: nikon stuff

          Comment

          Working...
          X