Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

corné of geheugenkaart??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • corné of geheugenkaart??

    hoi, wil een bestelling van wat materiaal plaatsen bij corné of geheugenkaart.
    beide krijgen hier veel lof en de prijzen zijn ook vrijwel vergelijkbaar voor het ganse pakket (zo rond de 1000 eurokes )

    ikzelf woon in tessenderlo in (belgisch) limburg.

    de vraag is nu bij welke zou ik bestellen (ik ga zowiezo laten verzenden) kwestie van later als ik ooit stukken heb ofzo??,

    beetje luxe probleempje want beide zijn goed denk ik maar toch....
    [U]only sheep need a leader

    ALLES GESTOLEN OP 5 MEI

  • #2
    Re: corné of geheugenkaart??

    Bij corné ben ik nog nooit geweest. Bij geheugenkaart wel...

    Altijd perfecte service en is voor mij een pak dichterbij als corné. (alhoewel ik vermoed dat de servce van beiden wel goed tot zeer goed zal zijn) Snap wel niet waarom je het niet gaat afhalen als je van tessenderlo bent? Is niet zo ver van geheugenkaart en geen kans dat er iets kapot gaat tijdens transport...
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

    Comment


    • #3
      Re: corné of geheugenkaart??

      misschien dat afhalen wel mogelijk is hoor...
      [U]only sheep need a leader

      ALLES GESTOLEN OP 5 MEI

      Comment


      • #4
        Re: corné of geheugenkaart??

        Ik ben klant bij geheugen kaart en al een 5 tal keer iets gekocht en altijd netjes verpakt met koerier dienst thuis gekregen.

        Comment


        • #5
          Re: corné of geheugenkaart??

          Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, waar je het koopt. Zoek maar op het forum naar Corné of Geheugenkaart, de reacties zijn over het algemeen positief. En dat geldt niet alleen voor de aankoop, maar ook voor de herstellingen mocht er iets kapot gaan. Ik zou in dit geval kijken naar de prijs en hoelang het duurt voordat je het product thuis hebt (of op gaat halen).
          Zelf koop ik bij Corné, maar dat komt ook omdat ik in Nederland woon.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: corné of geheugenkaart??

            wel een beetje gewaagde vraagstelling, er zijn natuurlijk altijd bevooroordeelde mensen, zou er eens zoeken op na zien en dan je keuze bepalen hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: corné of geheugenkaart??

              Heb gisteren (10.02.06) bij geheugenkaart te Putte nog 2 bestelde lenzen afgehaald. Voor mij is de afstand Putte-Lier echt te verwaarlozen. Ga liever, als het gaat, alles zelf afhalen. Ben moeilijk thuis te vinden, zal beteren volgende maand, ga ik met (echt verdiend) pensioen.

              Ontvangst te Putte was zeer goed, goede uitleg en alles werd gekontroleerd vooraleer het mij mee te geven.

              Had ook een flash besteld maar die was nog niet binnen, deze zal wel worden opgestuurd en een overschijving zal erbij zijn om te betalen.


              Bij Corne heb ik viertal zonnekappen besteld.
              Deze zijn via post opgestuurd. Geen problemen gehad.


              Wat betreft voor beide heb ik geen opmerkingen aangaande service.
              Prima en korrekt afgehandeld.

              Je krijgt van beide een mailtje ter bevestiging van order en een mailtje wanneer het verstuurd is of wanneer je het kan komen afhalen.

              Dus beide
              Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
              Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

              BD0460BE

              Comment


              • #8
                Re: corné of geheugenkaart??

                Heb al bij beide geheugenkaart besteld/gekocht.
                Alles correct verlopen.
                It's up to you !

                mvg,

                Roland

                Comment


                • #9
                  Re: corné of geheugenkaart??

                  Ik heb net bestelling bij geheugenkaart gedaan. Eerst was er ook twijfel waar bestellen, maar gezien lens bij corne niet op stock was, viel twijfel snel weg...

                  Smt.
                  Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: corné of geheugenkaart??

                    Oorspronkelijk geplaatst door primus
                    hoi, wil een bestelling van wat materiaal plaatsen bij corné of geheugenkaart.
                    beide krijgen hier veel lof en de prijzen zijn ook vrijwel vergelijkbaar voor het ganse pakket (zo rond de 1000 eurokes )

                    ikzelf woon in tessenderlo in (belgisch) limburg.

                    de vraag is nu bij welke zou ik bestellen (ik ga zowiezo laten verzenden) kwestie van later als ik ooit stukken heb ofzo??,

                    beetje luxe probleempje want beide zijn goed denk ik maar toch....
                    Bij geheugenkaart.Heb mijn Sigma 70-200 2.8 EX DG daar besteld was op stock gaan afhalen mogen proberen vriendelijke mensen,prima service daarna filter besteld op tijd geleverd via de post
                    Peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: corné of geheugenkaart??

                      'k Heb bij beiden al lenzen gekocht. Ik kan je ze allebei aanraden zo'n service. Als je voor meer dan 750 euro koopt bij corné, komt hij dit gewoon gratis aan huis afleveren. Bij geheugenkaart kan je na afspraak altijd langs gaan om de lenzen te testen. Zoals ja al ziet zit de service bij alle twee heel goed...over luxe gesproken
                      meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                      Comment


                      • #12
                        Re: corné of geheugenkaart??

                        Hehe, zal ik het nog wat moeilijker maken??
                        Want http://www.topfoto-online.de/ is anders ook interessant (en Ingo spreekt ook nederlands). Het is ongeveer een uurtje rijden van tessenderlo (ben zelf van diest...)
                        Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: corné of geheugenkaart??

                          Corné levert niet meer aan huis wegens te duur. Alles wordt nu verzonden heeft hij mij gemeld.

                          Comment


                          • #14
                            Re: corné of geheugenkaart??

                            Beiden dik in orde. 'k Zou het gewoon laten afhangen van levertijd en mogelijkheid tot afhalen (en de afstand bedoel ik dan).
                            fotosite

                            Comment


                            • #15
                              Re: corné of geheugenkaart??

                              Oorspronkelijk geplaatst door Basketfan
                              Corné levert niet meer aan huis wegens te duur. Alles wordt nu verzonden heeft hij mij gemeld.
                              Zet een grote biefstuk en frieten klaar dan komt die wel langs
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                              Comment

                              Working...
                              X