Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamelot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamelot

    dit is niet camelot of iets dergelijks, dis is echt Kamelot, een metalband uit florida met geweldige muziek (en een noorse zanger )
    nja ben dus naar hen geweest en heb weer foto's gemaakt, was een hele ervaring en het was geweldig!

    foto's:







    ben benieuwd wat jullie ervan vinden...?
    One more night
    To bear this nightmare
    What more do I have to say
    Crying for me was never worth a tear
    My lonely soul is only filled with fear

  • #2
    Re: Kamelot

    drie specialekes maar voor mij vind ik nr twee de meest zeggende tofste en noem maar op

    Comment


    • #3
      Re: Kamelot

      Mooie reeks,voorkeur nr3 en copyright stoort me wel.(beetje groot)
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Kamelot

        Prima foto's, al krijg ik nu wel erg zin in sinaasappelen

        Heb je er geen van Epica?

        Comment


        • #5
          Re: Kamelot

          Weeral een van mijn favo groepen

          Vooral foto 2 en 3 vind ik goed, maar ze zijn wel nogal aan de donkere kant op mijn PC(zeker 1). Maar kan mij voorstellen dat het niet gemakkelijk is, ze staan nu eenmaal niet stil...

          Comment


          • #6
            Re: Kamelot

            haha klopt en dat licht veranderd ook echt per seconde zo ongeveer, dus dat is soms ook nogal lastig, maar vond opzich dat dat bij nr wel een apart effect had zo dat verlichte deel van zn gezicht, maar hem een beetje evil ofzo

            en dat copyright, tsja ik heb al een geval gehad dat mn foto's zomaar ergens geplaatst worden en dan heb ik toch graag dat men weet waar die vandaan komt . aangezien dit soort foto's natuurlijk veel bekeken word en rondvliegen op het internet. ik heb mn cpoyright er al aardig subtiel op gezet, ik heb copyrights gezien en dan kijk je meer naar het copyright dan naar de foto, dat vind ik hier nog niet het geval

            ennuh epica die stond niet in het voorprogramma in nederland, simone was er wel met the haunting maar die waren mislukt k heb er 1tje van simone en roy samen, maar die is neit scherp helaas.. ik zou zeggen kijk op mn site, daar staan veel meer foto's van kamelot..

            jeetje ben wel veel aan het praten..

            maargoed iig bedankt allemaal!
            One more night
            To bear this nightmare
            What more do I have to say
            Crying for me was never worth a tear
            My lonely soul is only filled with fear

            Comment

            Working...
            X