Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bijverdienen als fotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bijverdienen als fotograaf

    Tijdens het surfen, kwam ik op deze website terecht

    http://www.stake5.be/fotograaf.php

    Als je iets wil bijverdienen als fotograaf kan je je hier registreren, ziet er interessant uit.

  • #2
    Re: bijverdienen als fotograaf

    Oorspronkelijk geplaatst door pictureshooter
    Tijdens het surfen, kwam ik op deze website terecht

    http://www.stake5.be/fotograaf.php

    Als je iets wil bijverdienen als fotograaf kan je je hier registreren, ziet er interessant uit.
    Men bedoelt hier wel een professionele fotograaf ( want je wordt gescreend ) en dat zijn de meesten hier niet denk ik... Toch vind ik het een bijzonder geslaagd idee. Bedankt voor de tip
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: bijverdienen als fotograaf

      Neenee, ik sta mee achter het idee, en dit is nu net het fantastische aan het idee.

      Je hoeft geen professional te zijn, je wordt enkel gescreend op basis van een paar foto's.

      Je bent tot niets verplicht, je neemt een opdracht aan enkel als deze je interesseert. En alles is legaal, en volgens het boekje

      Comment


      • #4
        Re: bijverdienen als fotograaf

        En al 2 fotografen in heel Belgie
        www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

        Comment


        • #5
          Re: bijverdienen als fotograaf

          Oorspronkelijk geplaatst door Paul C
          En al 2 fotografen in heel Belgie

          alle begin is moeilijk

          Comment


          • #6
            Re: bijverdienen als fotograaf

            Vanaf wanneer ben je eigenlijk professioneel fotograaf ? Vanaf je een BTW nummer hebt en een fototoestel ?

            Comment


            • #7
              Re: bijverdienen als fotograaf

              Oorspronkelijk geplaatst door Xadec
              Vanaf wanneer ben je eigenlijk professioneel fotograaf ? Vanaf je een BTW nummer hebt en een fototoestel ?
              Als jij werkt met een tussenpersoon, in de meeste gevallen een werkgever, dan heb jij helemaal geen btw nummer nodig om als fotograaf te werken. Dat kan je gewoon doen als je zo'n job vind. Wil jij als zelfstandige werken heb je een BTW nummer nodig. Maar niet vergeten dat je ook een boekhouding moet doen en als je dat zelf niet kan, laten doen.

              Comment


              • #8
                Re: bijverdienen als fotograaf

                Ik heb nu een BTW nummer aangezien ik als freelance IT-er werk. Ik heb mijn camera op de zaak gekocht, dus ik mag in principe aan de slag als "professioneel" fotograaf... niet ? (niet dat dit mijn ambitie is hoor, hobby is al moeilijk genoeg)

                Comment


                • #9
                  Re: bijverdienen als fotograaf

                  Ja tuurlijk, je kan toch ook freelance IT-er zijn, dus waarom geen fotograaf hé. Het is alleen wettelijk verplicht een boekhouding te hebben. Maar als je je zelfstandig wil vestigen als fotograaf is nog iets anders.

                  Comment


                  • #10
                    Re: bijverdienen als fotograaf

                    Hallo,

                    Leest er niemand de voorwaarden?

                    Ze eisen 30% van het loon en willen een volledig recht op publicatie van de foto's welke je binnen de 3 dagen na de shoot moet afgeven. Dit is nog maar een deeltje hé

                    Dit kan voor mijn niet

                    Wat denken jullie daarover?

                    mvg Dahlgren

                    Comment


                    • #11
                      Re: bijverdienen als fotograaf

                      In het buitenland (vooral duitsland) zijn meerdere websites waar je als amateur zonder veel geharrewar je foto's kunt verkopen.

                      vb: www.panthermedia.net

                      Comment


                      • #12
                        Re: bijverdienen als fotograaf

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dahlgren
                        Hallo,

                        Leest er niemand de voorwaarden?

                        Ze eisen 30% van het loon en willen een volledig recht op publicatie van de foto's welke je binnen de 3 dagen na de shoot moet afgeven. Dit is nog maar een deeltje hé

                        Dit kan voor mijn niet

                        Wat denken jullie daarover?

                        mvg Dahlgren
                        ze eisen 30% vraag dan zelf meer eurotjes per uur hé. Recht op publicatie, stoch geen probleem, dan worden je foto's toch gepubliceerd.

                        Comment


                        • #13
                          Re: bijverdienen als fotograaf

                          Als je betaald wordt om foto's te maken, waarom zouden zij dan geen volledig recht op de foto hebben

                          Zij hebben ook hun kosten hé: reclame, google adwords, website, websitebeheer, opvolging opdracht,...

                          Comment

                          Working...
                          X