Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powergrip voor de D200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Powergrip voor de D200

    Besteld bij Camera.nl en geleverd binnen de 2 dagen, nu is't nog wachten op de D200 zelf....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Powergrip voor de D200

    Leuk voor je , maar heb wel even het topic verplaatst
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Powergrip voor de D200

      Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
      Leuk voor je , maar heb wel even het topic verplaatst
      nooooo problemo.......
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Powergrip voor de D200

        Hallo,

        Dag Kine21, heb je ondertussen je D200 al geleverd gekregen ?
        De mijne staat in bestelling, ik vroeg mij enkel af of het onontbeerlijk is om de Powergrip erbij te kopen of niet. Hoe lang gaat een batterij mee ?

        Gerrit
        BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

        Comment


        • #5
          Re: Powergrip voor de D200

          Gewoon tegen je wederverkoper zeggen dat hij de toestellen bij Nikon Europe b.v. dient te bestelllen dan hoeft u niet meer te wachten, daar liggen er genoeg op voorraad.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Re: Powergrip voor de D200

            Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Lammens
            Hallo,

            Dag Kine21, heb je ondertussen je D200 al geleverd gekregen ?
            De mijne staat in bestelling, ik vroeg mij enkel af of het onontbeerlijk is om de Powergrip erbij te kopen of niet. Hoe lang gaat een batterij mee ?

            Gerrit
            Hangt er vanaf of je veel op je LCD kijkt, of de ruisonderdrukking aanstaat, wat je allemaal tussendoor doet : zeg maar gemiddeld 200 tot 300 foto's, al heb ik de indruk dat ze na een paar keer laden wat langer begint te houden. Voor een ganse dag te gaan shooten is ze imo ontoereikend, heb dus een tweede batterij en grip besteld.
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: Powergrip voor de D200

              Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Lammens
              Hallo,

              Dag Kine21, heb je ondertussen je D200 al geleverd gekregen ?
              De mijne staat in bestelling, ik vroeg mij enkel af of het onontbeerlijk is om de Powergrip erbij te kopen of niet. Hoe lang gaat een batterij mee ?

              Gerrit
              Gerrit,

              Ik heb de D200 nog steeds niet, dus ik kan er weinig over zeggen... Maar zoals ze in het Engels zeggen..... patience is a virtue
              Als Otto mij de D200 kan leveren aan de prijs dat ik hem besteld heb, annuleer ik mijn bestelling direct en rijd ik naar Keerbergen ... ( hint hint he Otto )
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Powergrip voor de D200

                Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                Gerrit,

                Ik heb de D200 nog steeds niet, dus ik kan er weinig over zeggen... Maar zoals ze in het Engels zeggen..... patience is a virtue
                Als Otto mij de D200 kan leveren aan de prijs dat ik hem besteld heb, annuleer ik mijn bestelling direct en rijd ik naar Keerbergen ... ( hint hint he Otto )

                Hoeveel wilt u er hebben ?

                Zijn wel afkomstig van Nikon Europe b.v. met nederlandse handleidingen en ook met engelse handleidingen.

                En direct uit voorraad leverbaar.
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #9
                  Re: Powergrip voor de D200

                  ik vind de nieuwe grip wel wat tegenvallen tov de grip van de D100. Bij de MBD100 had je een metalen grip die identiek aanvoelde als de body, en je had de mogelijkheid om memo's in je NEF's op te nemen (al heb ik dat op 't testen na nooit gebruikt)

                  de gip van de D200 is echter van kunststof, en voelt niet identiek aan als de D200 zelf .. hopelijk wen ik snel aan dit verschil. De nieuwe grip heeft ook niet meer de mogelijkheid om memo's op te nemen, maar dat ga ik nu niet bepaald missen.

                  Comment

                  Working...
                  X