Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: digitale huwelijksfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: digitale huwelijksfotograaf

    Ik heb een beetje een ongewoon verzoek. Vrijdag 12 mei 2006 trouw ik, en ik vind het een ideale gelegenheid om tijd en geld uit te trekken voor mooie foto's.
    Nu ben ik zelf geen fotograaf, maar 'fotobewerker' van beroep: ik werk voor fotografen en reclamebureau's, en doe allerhande bewerkingen op reclamebeelden (zie www.phaida.be). Ik zou dan ook graag de afwerking van de foto's zelf in handen hebben: selectie van foto's, eventuele (kleur)correcties, layout van het fotoboek, en ik zou het boek ook zelf willen afdrukken op mijn proofprinter. Ik ben dus op zoek naar een goede fotograaf die de foto's wil maken (digitaal), en nadien deze op CD wil afgeven (eventueel na een eerste selectie).
    Wie zich geroepen voelt, of als je iemand kent die hiervoor geknipt zou zijn: alle suggesties zijn welkom!

    Alvast bedankt,
    Els

    datum: vrijdag 12 mei 2006
    plaats: Zwijndrecht (grens Antwerpen - Oost-Vlaanderen)
    tijdschema:
    11u-13u: foto's in de Antwerpse haven en Lillo. Nog geen regenalternatief gevonden (suggesties welkom!)
    14u: ontvangst familie thuis
    15u-15.30u: trouwceremonie in gemeentehuis (geen kerkelijke ceremonie)
    15.45u: aankomst kasteel van Wissekerke, tijd voor 'officiele' familieportretten: koppel met ouders, koppel met getuigen,...
    Na deze foto's kan de fotograaf naar huis gaan. Hij mag natuurlijk blijven als hij zin heeft, om de rest van het feest vast te leggen, maar dit is niet meer noodzakelijk.
    Betaling liefst via factuur.
Working...
X