Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photosig?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photosig?

    Ik geraak sinds gisterenavond niet meer op http://www.photosig.com/

    Wou even weten of ik daar alleen in ben en het probleem bij mij moet zoeken. Voor diegene die de site nog niet moesten kennen zeker gaan kijken.

  • #2
    hallo slipstream,
    slaagde daar deze voormiddag ook niet in ; heb zojuist geprobeerd vooraleer deze topic te beantwoorden en nu lukte het wel. groetjes. Luc

    Comment


    • #3
      hmmm bij mij lukt dat dus nog steeds niet. Grrr ik ga ambetant worden

      Comment


      • #4
        Originally posted by slipstream
        hmmm bij mij lukt dat dus nog steeds niet. Grrr ik ga ambetant worden

        heb ook eens je site aangeklikt, en ik krijg wel degelijk de fotos te zien. bye.

        Comment


        • #5
          Pbase blijkt momenteel wel in de lucht te zijn al weten we allemaal uit ervaring dat dat de volgende seconde een vraagteken blijft
          Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

          Comment


          • #6
            Bedankt Luc en Tribal.

            Ondertussen gaat het bij mij ook weer heb wel al mijn cookies moeten clearen en mijn cache deleten. Was ergens een probleem met de auto inlog die mij niet herkende en daarom naar een blanco pagina stuurde ipv mij opnieuw te laten inloggen.

            En ja ik ben verbaasd dat pbase nog steeds gratis is want dit probleem met pbase zal blijven totdat hij betalend is vrees ik. Maar zelfs al is ie af en toe down het blijft een heel handige en prachtige site.

            Comment


            • #7
              Ik kan nog steeds niet op Photosig.
              Maar ik blijf proberen!

              Comment


              • #8
                is inmiddels ook bij mij terug "buiten werking".

                Comment


                • #9
                  Raar bij mij werkt dat nu zonder probleem. Alhoewel nog wat trager dan normaal.

                  Comment

                  Working...
                  X