Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veel kruisjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Veel kruisjes

    Wat mij persoonlijk stoort is, dat als ik bij HOF kijk, er zoveel kruisjes tussen staan. Natuurlijk is dit de oorzaak van falende servers, verbindingen die verbroken zijn of zelfs mensen die hun eigen foto’s verwijderen.
    Dat is jammer.
    Hiermee schiet je het doel voorbij voor (nieuwe) leden en zelfs bestaande leden die graag nog eens snuffelen tussen de heerlijke toppers die in het verleden geschoten zijn.

    Ik weet niet of het mogelijk is om juist deze plaatjes op een eigen BD site te hosten… als archief. Natuurlijk mag iedereen zijn of haar foto laten verwijderen op verzoek. Maar dan staat er tenminste geen kruisjes.
    Mocht de server/site van BD uitvallen staan er allemaal kruisjes. Maar dan weet je tenminste dat er iets aan de hand is.

    Toen ik vanmiddag op de challenge keek, zag ik 7 kruisjes. Vanavond 1. (gelukkig)
    Kijk je een maand geleden, zie ik 8 kruisjes. Toch worden deze foto’s wel op een eigen server geplaatst? Of... en dat vind ik vreemd.

    Het was maar een idee, en het kost natuurlijk geld, maar ik vind het niet fraai.

    Groet
    MadMax.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Veel kruisjes

    Alle foto's van de HoF staan op de BD-server.
    Klik in de witte menubalk op 'Foto's' en je vindt ze allemaal terug, zonder kruisjes.
    In de overeenkomstige topics is het natuurlijk mogelijk dat de foto niet meer zichtbaar is.

    Comment


    • #3
      Re: Veel kruisjes

      Oorspronkelijk geplaatst door lut
      Alle foto's van de HoF staan op de BD-server.
      Klik in de witte menubalk op 'Foto's' en je vindt ze allemaal terug, zonder kruisjes.
      In de overeenkomstige topics is het natuurlijk mogelijk dat de foto niet meer zichtbaar is.
      Beschouw deze topic dan maar als niet gelezen

      Dat komt omdat mijn Explorer nog steeds crashed als ik fotos of home aanklik. Intussen ben ik er wel achter dat Norton de boosdoener is. Zodra ik de adds en popops afzet, doe ie het wel.

      Dank voor de snelle reactie.

      Groet
      MadMax.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment

      Working...
      X