Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's 30/40 plastificeren of op één of andere manier beschermen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's 30/40 plastificeren of op één of andere manier beschermen ...

    Ik wil voor een productie een reeks ( 50 ) foto's op groot formaat (30X40 minimum) gaan afdrukken en beschermen zodat ze in de hand kunnen genomen worden, doorgegeven ... zonder dat ze daar té erg gaan onder lijden.
    Gewoon plastificeren lijkt me niet de beste oplossing, wegens té veel reflectie.
    Inkaderen is zeker geen optie.

    Maar wat zou dan wel kunnen ?
    embee ::: nikon stuff

  • #2
    Re: foto's 30/40 plastificeren of op één of andere manier beschermen ...

    Er zijn meerdere mogenlijkheden, maar je moet zien hoeveel het mag kosten. Ik weet een adres waar je ze kan laten printer en plastificeren. Je ziet een héél klein beetje dat er een laagje overzit, maar het is afwasbaar. Je kan het ook op PVC laten printen, van 1mm - 5mm. Of de duurste, maar de mooiste oplossing is ze laten smelten in een soort niet reflecterende plexi.

    Comment


    • #3
      Re: foto's 30/40 plastificeren of op één of andere manier beschermen ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
      Er zijn meerdere mogenlijkheden, maar je moet zien hoeveel het mag kosten. Ik weet een adres waar je ze kan laten printer en plastificeren. Je ziet een héél klein beetje dat er een laagje overzit, maar het is afwasbaar. Je kan het ook op PVC laten printen, van 1mm - 5mm. Of de duurste, maar de mooiste oplossing is ze laten smelten in een soort niet reflecterende plexi.
      geef maar een adres waar dit kan, lijkt me interessant

      Comment


      • #4
        Re: foto's 30/40 plastificeren of op één of andere manier beschermen ...

        Oorspronkelijk geplaatst door Visio
        geef maar een adres waar dit kan, lijkt me interessant
        Ik weet hier ook graag meer over.
        drukken zal ook wel kunnen op reclamepanelen ( fortex pvc ? ) maar dat zal veel te duur zijn, vrees ik ...
        embee ::: nikon stuff

        Comment

        Working...
        X