Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK Zeddam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • WK Zeddam

    Zondag ll was ik van dienst in Zeddam en voor de eerste maal foto's genomen tijdens een wedstrijd. Deze zijn van de laatste ronde en in volgorde.

    Sven Nys 10s voor hij zwaar viel.


    Enrico Franzoi


    De achtervolgers
    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

  • #2
    Re: WK Zeddam

    Mijn voorkeur gaat uit naar de derde foto. Kleurrijk en met een mooie actie.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

    Comment


    • #3
      Re: WK Zeddam

      Er was veel volk en altijd geen plaats voor degelijke foto's te maken als je niet voor de omheinig moocht gaan staan zoals de fotografen met hun geel of rood vestje aan. Deze zijn goed gelukt, knap
      Aleen vraag ik mij af wat die blauwe strepen op Tom Vannoppen zijn been zijn.
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

      Comment


      • #4
        Re: WK Zeddam

        Er was idd veel volk. Niemand heeft me een vraag gesteld telkens ik over de omheining kroop. Alleen de toeschouwers om me te bukken

        Ik zie op andere foto's dat dat blauw al van in het begin aan zijn been was. Ik weet ook niet wat dat is.
        Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

        Comment


        • #5
          Re: WK Zeddam

          Oorspronkelijk geplaatst door Rosse D70
          Er was veel volk en altijd geen plaats voor degelijke foto's te maken als je niet voor de omheinig moocht gaan staan zoals de fotografen met hun geel of rood vestje aan. Deze zijn goed gelukt, knap
          Aleen vraag ik mij af wat die blauwe strepen op Tom Vannoppen zijn been zijn.

          zijn een soort van plakkers die bepaalde spieren warm houden en ondersteunen

          ik heb er zo een paar weken moeten dragen toen ik wat last had van mijn knie tijdens het basketballen
          In mijn Lowepro Nova 4 AW neem ik mee: Canon Eos 350D + 70-200 f2.8L IS USM + 24-105 f4L IS USM + 10-22ef-s USM + grip + 580EX - Manfrotto statiefke - Canon powershot A75

          Comment


          • #6
            Re: WK Zeddam

            Toch nog foto's van het wk. Eén vind ik ook wel tof, met de opspringende modder. Drie is dan weer mooie compositie, drie renners in lijn

            mooie foto's

            grtz
            Tevreden Canonist

            Comment

            Working...
            X