Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

US versus Europe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • US versus Europe

    Heeft er iemand een idee of (en ev. welk) er een verschil is tussen US-fotomateriaal en EU-fotomateriaal?
    Ik heb het dan niet over garantie e.d., maar kan ik bijvoorbeeld een US-lens (nieuw gekocht daar) gebruiken op een EU-toestel (nieuw gekocht hier)?

  • #2
    Re: US versus Europe

    een US lens past perfect op een europese body, voor een body zou ik wel even opletten als je van plan bent die op een TV aan te sluiten wegens het andere videosysteem (zeker bij videocamera's is dit een onoverkomelijk probleem, voor een DSLR kan het me niet schelen)

    naverkoopservice is buiten waarborg zeker geen probleem, binnen waarborg soms wel, maar dat weet je op voorhand

    Comment


    • #3
      Re: US versus Europe

      aansluiten op tv is niet nodig...

      Bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: US versus Europe

        Yup, werkt perfect.
        Heb zelf een US D70 + kitlens + SB800 die perfect combineren met hier gekochte lenzen : tamron 28-200 tamron 180/3.5 nikkor 50/1.4 sigma 100-300/4

        Zelfs mijn statief past erop

        Enigste waar je soms op moet letten zijn batterijladers, alhoewel dmeestal electronische types zijn die zich aan de aangeboden spanning aanpassen (geen transformator meer).
        Enkel de stekker van het meegeleverde netsnoer kan een probleem zijn, maar daar vindt je wel een passende vervanger voor van een ander apparaat.


        Jo.
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: US versus Europe

          het zou eerder zijn om wat glas-materiaal te kopen ginder... Op het Nikonians-forum worden soms (ook, zoals hier hé) wel interessante zaken verkocht maar dat is dikwijls US-materiaal...
          Tnx voor de info!

          Comment

          Working...
          X