Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KM- dag Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • KM- dag Antwerpen

    Hoi,

    Hiermee wil ik dan de Rudy heel hartelijk bedanken voor zijn tijd die hij gestoken heeft in een namiddag rond KonicaMinolta. De afwezigen hadden zeker ongelijk.
    Knap werk Rudy.

    Grz chriko.
    Last edited by chriko; 31 januari 2006, 20:23.
    Wat moet dat moet zoals het moet.

  • #2
    Re: effe een bedankje

    Oorspronkelijk geplaatst door chriko
    De afwezigen hadden zeker ongelijk.
    Of hebben een echt merk

    Rudy, ik denk ook dat je dat goed gedaan hebt. Jou kennende zal die organisatie wel zeer goed gedaan zijn, en is een goed initiatief!

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: effe een bedankje

      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
      Of hebben een echt merk
         

      Comment


      • #4
        KM-dag Antwerpen

        Bij deze wil ik Rudy en Jo, de man van Konica Minolta bedanken voor de middag in de Arpheusdal in Antwerpen. Leuk om eens een aantal lenzen op je body te passen die niet in elke winkel beschikbaar zijn. En ook goed om met "mede-gelovigen uit de Minolta-kerk" te praten !
        Het was de moeite om vanuit Vlaardingen naar Antwerpen te komen.
        Wat Sony ook gaat doen, we blijven Minoltians.

        Nogmaals: Rudy bedankt.

        Tony D
        KM 7D/KM 17-35 D/Minolta 28-135 + Canon A620

        Comment


        • #5
          Re: KM-dag Antwerpen

          Ook van mijn een dikke proficiat voor Rudy en de Jo van Minolta (en Jo zijn vrouw).

          plazante workshop en plezante babbel.
          En ook weer wat bijgeleerd.

          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: effe een bedankje

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
            Of hebben een echt merk
            en waren bang om ermee in afronten te vallen

            by the way wij hebben 3 echte merken KONICA, MINOLTA, en SONY en gijle
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: KM-dag Antwerpen

              [MOD] Het topic van Chriko uit Chit-chat werd samengevoegd met het topic van Tony D in Algemeen aangezien deze met dezelfde intentie werden gepost.

              Bedankt voor het initiatief, Rudy!


              Willy
              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #8
                Re: KM-dag Antwerpen

                Ik werk voorlopig nog analoog en heb vanmiddag dankzij deze bijeenkomst mijn 3 lenzen en flits eens op een digitale-body kunnen uit proberen en ben overtuigd dat ik qua bereik zeker nog goed zit en zal me binnenkort dan ook een digitale-body aanschaffen... Bedankt Rudy en Jo voor deze schitterende namiddag... wie weet tot nog eens!

                Groetjes
                Filip.

                Comment


                • #9
                  Re: KM-dag Antwerpen

                  Bedankt voor de leerzame namiddag.

                  Heb mijn droomlens (80-200 2.8 SSM) zelf kunnen testen.
                  Fotos genomen van de bouwwerf op 80 en 200mm bij f2,8 .
                  Ik vind het resultaat niet scherper dan wat mijn "zwarte" 80-200 2.8 aflevert.
                  De snelheid van de SSM versie daarentegenover is onvergelijkbaar.
                  'k Heb die snelheid niet echt nodig en zal de SSM versie voorlopig niet kopen.
                  De aldus bespaarde centen zullen morgen besteed worden aan een 7D body met de 11-18mm.

                  Comment


                  • #10
                    Re: KM-dag Antwerpen

                    Ik vond het ook prima in orde.

                    Veel getest, gezien en geleerd (zeker voor herhaling vatbaar )
                    "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

                    Comment


                    • #11
                      Re: KM-dag Antwerpen

                      Ja, bedankt Rudy, en Jo en zijn vrouw. Het was heel goed, ik heb de lenzen even getest die op mijn verlanglijstje staan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: KM-dag Antwerpen

                        Prachtig initiatief.

                        Daar ik nog analoog foto's maak heb ik mijn materiaal op een 7D kunnen testen.
                        Alles werkt.

                        Nu nog mijn stock aan dia's gebruiken en dan voor een digitale body.
                        Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

                        Comment


                        • #13
                          Re: KM-dag Antwerpen (Berchem)

                          Ook van mij een hartelijk dankzegging! Complimenten!

                          In de waan van alle indrukken en info heb ik verzuimd Rudy live een handje te schudden dus bij deze virtueel!

                          Ik heb me een paar mooie stukken glas kunnen uitproberen met als absoluut hoogtepunt een van de kleinste (50mm 1.4) die gaat direct op mijn verlanglijstje
                          het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                          Telecaster weblog
                          km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

                          Comment


                          • #14
                            Re: KM-dag Antwerpen

                            Ik wil ook iedereen bedanken voor deze toffe namiddag.
                            Het viel me op, hoe enthousiast de gebruikers waren (en de ploeg van Jo natuurlijk) Ook met de hele Km/Sony history bleken de meesten zich niet echt bezig te houden. Het ging er in de eerste plaats om fotografie, niet om merken-gelul. Heerlijk.
                            Ik denk ook wel dat veel mensen er dingetjes geleerd hebben, of leuke kontakten gelegd voor de toekomst.
                            Flitsen is nu eens tot in de details uitgelegd. kleur, belichting..
                            Dat testen van een lensje was ook wel een succes, de bouwwerf aan de overkant van de straat is nog nooit zo dikwijls gefotografeerd ;-)
                            Kortom, een geslaagde middag.
                            Voor herhaling vatbaar.
                            Dank alom,
                            Rudy

                            Comment


                            • #15
                              Re: KM-dag Antwerpen

                              En nu de vraag wie is wie?

                              Comment

                              Working...
                              X