Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitalstraat.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digitalstraat.nl

    Het is kort dag maar ik zoek morgen ( zaterdag 28/01 ) rond de middag eventueel eens een rit naar ginder te doen ( Beuningen ). Ik vertrek vanuit Herentals, als er liefhebbers moesten zijn die graag meegaan mag je gerust een PM sturen of een mailtje naar franciskine@hotmail.com ( da's ook mijn messenger adres ) Met 2 altijd gezelliger dan alleen he
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Digitalstraat.nl

    Ik moet daar morgen ook even zijn. Maar meerijden lijkt me ietwat overbodig want het is op pakweg vijf kilometer vanwaar ik woon Hoe laat denk je daar ongeveer aan te komen? Als je tijd hebt wil ik je graag een kop koffie of thee aanbieden...

    Groeten, Miriam

    Comment


    • #3
      Re: Digitalstraat.nl

      Beuningen, dat is toch nabij Nijmegen??
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        Re: Digitalstraat.nl

        Oorspronkelijk geplaatst door Triker
        Beuningen, dat is toch nabij Nijmegen??
        Yup, absoluut . . . het wordt dus een wat langere rit...
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Digitalstraat.nl

          Zo, aankoop is gebeurd, Miriam, bedankt voor de interessante en heel gezellige namiddag.....en..... lekkere koffie hoor

          mvg,

          Francis
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X