Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

    Hallo,


    zijn er enkele nuttige tips of voorbeelden te vinden over het fotograferen van bejaarden in een bejaardentehuis?

    Graag nuttige tips

    Greetz, RonnyE

  • #2
    Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

    Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
    Hallo,


    zijn er enkele nuttige tips of voorbeelden te vinden over het fotograferen van bejaarden in een bejaardentehuis?

    Graag nuttige tips

    Greetz, RonnyE
    Hoeveel voorbeelden wil je? Ik werk als kinesist in een bejaardentehuis en ben daar ook de fotograaf van dienst
    Echt speciale tips heb ik niet, de klassieke fotoregeltjes gelden hier.... het enige wat ik wel steeds doe is de mensen op voorhand goed verwittigen dat ik een foto ga maken zodat ze niet verschieten van de flits, want die heb je wel dikwijls nodig.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

      Ah mja ik ga proberen zonder flits te werken. Met 2.8 lens moet dat lukken zo veel snelheid moet ik niet vastleggen.

      Kan je mij eens iets vertellen over hoe een dag (in het kort hé) verloopt van een bejaarde? Waar werk je?

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

        Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
        Ah mja ik ga proberen zonder flits te werken. Met 2.8 lens moet dat lukken zo veel snelheid moet ik niet vastleggen.

        Kan je mij eens iets vertellen over hoe een dag (in het kort hé) verloopt van een bejaarde? Waar werk je?

        Greetz, RonnyE