Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

    Hallo,


    zijn er enkele nuttige tips of voorbeelden te vinden over het fotograferen van bejaarden in een bejaardentehuis?

    Graag nuttige tips

    Greetz, RonnyE

  • #2
    Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

    Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
    Hallo,


    zijn er enkele nuttige tips of voorbeelden te vinden over het fotograferen van bejaarden in een bejaardentehuis?

    Graag nuttige tips

    Greetz, RonnyE
    Hoeveel voorbeelden wil je? Ik werk als kinesist in een bejaardentehuis en ben daar ook de fotograaf van dienst
    Echt speciale tips heb ik niet, de klassieke fotoregeltjes gelden hier.... het enige wat ik wel steeds doe is de mensen op voorhand goed verwittigen dat ik een foto ga maken zodat ze niet verschieten van de flits, want die heb je wel dikwijls nodig.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

      Ah mja ik ga proberen zonder flits te werken. Met 2.8 lens moet dat lukken zo veel snelheid moet ik niet vastleggen.

      Kan je mij eens iets vertellen over hoe een dag (in het kort hé) verloopt van een bejaarde? Waar werk je?

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

        Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
        Ah mja ik ga proberen zonder flits te werken. Met 2.8 lens moet dat lukken zo veel snelheid moet ik niet vastleggen.

        Kan je mij eens iets vertellen over hoe een dag (in het kort hé) verloopt van een bejaarde? Waar werk je?

        Greetz, RonnyE
        Het beste kan je in de namiddag fotograferen, de verpleegkundigen hebben niet graag volk in de voormiddag omdat het dan razend druk is met het wassen en verzorgen van de bejaarden. Elke namiddag is er wel iets te doen qua bezigheidstherapie. Momenteel werk ik halftime in het Rusthuis VZW Gravenkasteel te Lippelo ( Sint-Amands ) en ook enkele uren in het OCMW van Puurs.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

          Bedankt voor de tips Het is een opdracht in het kader van mijn opleiding persfotografie

          Ben eens benieuwd maar vind het eens een uitdaging.

          Greetz, RonnyE

          Comment


          • #6
            Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

            Hahahaha, zonder flits moet toch wel lukken, zo hard gaan die oudjes niet meer
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

              verwittig eventueel de Familie, van wat je met je opnamen gaat doen, sommige ouderen hebben nl geen notie waar ze toestemming voor geven.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                verwittig eventueel de Familie, van wat je met je opnamen gaat doen, sommige ouderen hebben nl geen notie waar ze toestemming voor geven.
                grt,bouk.

                Dit staat al allemaal vast

                Greetz, RonnyE

                Comment


                • #9
                  Re: Fotograferen van bejaarden: voorbeelden?

                  Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                  Dit staat al allemaal vast

                  Greetz, RonnyE
                  Inderdaad, dit moet gebeuren, ik ben momenteel bezig de foto's te bewerken om die dan later in kaders te gebruiken die in de gangen komen van het rusthuis.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment

                  Working...
                  X