Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black & White website ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Black & White website ...

    Jawel, ik heb (na veel bloed, zweet en ...) 'n site gemaakt met zwart/wit foto's.
    Deze is nog beperkt in omvang maar wordt maandelijks wat uitgebreider ...
    Graag jullie opmerkingen.
    http://www.bertvanpaepegem.be
    Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be

  • #2
    Re: Black & White website ...

    Het ziet er netjes uit.
    Wat ik zelf zou doen is de grote versie van een foto, gecentreerd met dezelfde achtergrond als de rest van de site, laten terugkomen en dan met een "back" link eronder om weer terug te keren naar de gallery. Is wel wat omslachtiger om te maken, maar ziet er naar mijn mening net ff beter uit.

    Comment


    • #3
      Re: Black & White website ...

      Mooi gedaan!
      Propere code, goed gebruik van CSS, en een simpel geheel.

      Met deze basis kan je gerust je grenzen verleggen op het gebied van websites
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Black & White website ...

        Oorspronkelijk geplaatst door BartZ
        Het ziet er netjes uit.
        Wat ik zelf zou doen is de grote versie van een foto, gecentreerd met dezelfde achtergrond als de rest van de site, laten terugkomen en dan met een "back" link eronder om weer terug te keren naar de gallery. Is wel wat omslachtiger om te maken, maar ziet er naar mijn mening net ff beter uit.
        zo denk ik er ook over
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

        FZ50

        Comment


        • #5
          Re: Black & White website ...

          Bedankt voor jullie tips en reacties. Ik vind 't niet gemakkelijk om 'n site in elkaar te boxen ... ik ga er zeker werk van maken
          Nog commentaar over de foto's ?
          Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be

          Comment


          • #6
            Re: Black & White website ...

            Of tenminste je foto na aanklikken in een apart window laten openen, zodat men dat ook gewoon kan sluiten.
            Maar ziet er heel net en sober uit, to the point

            Comment


            • #7
              Re: Black & White website ...

              Hey,

              De site is eenvoudig (zo heb ik ze graag) maar mooi. Enige puntje dat ik wat jammer vind is dat de foto's openen in een wit scherm.

              Ikzelf werk op een vrij hoge schermresolutie, en rondom de foto zit er dan ook erg veel wit. En dit wit vind ik een beetje "verblindend" en storend voor de foto. Ik denk dat het beter zou zijn om niet rechtstreeks de JPG foto's te tonen, maar een html pagina. Dan kies je de achtergrondkleur die je wilt, en je kan tevens een handige "terug" knop op deze pagina toevoegen. OF je kan eventueel de foto in een popup venster laten openen. Dan heb je minder HTML pagina's te maken.

              Das mijn mening maar heh. In ieder geval zitten er enkele pareltjes van foto's tussen op je site .

              Comment

              Working...
              X