Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijkomende functie: Avatars

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijkomende functie: Avatars

    Hallo,

    Voor de categorie: niet echt nuttig, maar toch plezant.

    Vanaf heden beschik je over de mogelijkheid van een Avatar te koppelen aan uw gebruikersnaam. Via de "profile" link bovenaan het forum, kan je je profiel aanpassen en een avatar gaan kiezen. Die avatar wordt dan getoond onder uw naam bij iedere posting (dat hondje onder mijn naam in de linkerkolom is zo'n avatar).

    Momenteel beschikken we over 25 avatars, ik zal er deze avond nog enkele toevoegen. Personen die hun eigen avatar willen kunnen kiezen, mogen mij deze mailen op sven@nt-admin.com, zet er wel uw gebruikersnaam bij, dan kan ik uw avatar reserveren (ideetje: een foto van uzelf bvb?).

    De avatars mogen maximum 3Kb zijn om onze modembezitters een beetje te sparen, ideaal formaat is 32x32 pixels.

    --
    Met vriendelijke groeten,
    Sven De Troch
    sven@nt-admin.com

    <font size="1" color="darkgray">Edited by - sven on 05 July 2001 22:23:35</font>
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Peter en ikzelf hebben ondertussen een foto van ons eigen fototoestel als "avatar".

    Misschien handig dat nog mensen dit doen? Dan kan je bij het zien van een posting al een idee hebben van het fototoestel dat de poster gebruikt?

    Canon G1 en Finepix 6900Z zijn al aanwezig, als je over een ander toestel beschikt, verklein een foto tot 32x32 pixels en mail het mij door op sven@nt-admin.com, ik zet het dan wel online en laat je iets weten.

    --
    Met vriendelijke groeten,
    Sven De Troch
    sven@nt-admin.com
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

    Comment


    • #3
      Heel tof Sven,

      Ik heb het fototoestel nu ook.

      Dank voor dit idee.

      Met vriendelijke groeten.

      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment

      Working...
      X