Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online winkel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Hallo Wheelie,

    met een beetje geluk of wat aandringen kan je misschien je geld wel terug recupereren als het wat te lang aansleept.
    Geruchten doen de ronde dat er uitnodigingen zijn rondgestuurd naar de juiste mensen om een kijkje te komen nemen bij Canon in Japan.
    Dat kan er wel eens op wijzen dat we binnenkort wel eens iets nieuws mogen verwachten uit de winkel van canon (eventueel een pro versie om de nikon's het vuur aan de schenen te leggen).
    Dit zou dan eventueel wel eens prijsverlagingen kunnen meebrengen voor de huidige toestellen ???
    Toch veel sterkte, en ik zou ze geen moment van de dag gerustlaten als ik jou was !!!!

    groetjes Gaetan

    Comment


    • #17
      Ik had een email gestuurd naar Topvision om bevestiging te krijgen over de S75 prijs. Het betreft wel degelijk de S75 en niet de S70. Na bovenstaande berichten betrouw ik het echter niet meer om de camera per post te laten opsturen. Ik heb gevraagd of ik deze kan ophalen in Luxemburg. Nog op antwoord aan't wachten.

      Comment


      • #18
        Dat had ik ook gevraagd om het wat vlugger te laten gebeuren . Ze hebben geweigerd .
        Ik kreeg als antwoord dat het per post moest gebeuren maar voor welke reden wilden ze niet kwijt . Nu is het zo dat de prijzen
        in hun winkels behoorlijk hoger liggen ( 25% wat de D30 betreft ) . Nog iets : toen ik een van de winkels opbelde en vroeg naar de reden van zo'n prijsverschil , werd mij geantwoord dat het niet om dezelfde maatschappij ging ....
        Ik heb het opgegeven er nog iets van te verstaan. Nu dat ik mij echt kwaadgemaakt heb heb ik het gsm nummer van de baas gekregen . Als die kwibus nu nog maar eens wou antwoorden ! Of ben ik weer eens beetgenomen ? Tja , 't is weer vrijdagavond , hé ?

        Ik had een email gestuurd naar Topvision om bevestiging te krijgen over de S75 prijs. Het betreft wel degelijk de S75 en niet de S70. Na bovenstaande berichten betrouw ik het echter niet meer om de camera per post te laten opsturen. Ik heb gevraagd of ik deze kan ophalen in Luxemburg. Nog op antwoord aan't wachten.


        To live to serve .

        Comment


        • #19
          Ik heb net zoals wheelie online bestelt bij topvision (een 128 compact flash kaart) en wacht ook geduldig af op het verloop
          eerst was het veiligheidscertificaat verlopen. Bestel maar eens fictief via visa met zomaar wat cijfers, je krijgt dan de melding dat hun veiligheidscertigicaat verlopen is sinds 30 of 31/05/01.
          En blijkbaar was mijn bestelling eerst niet "geregistreerd", maar na een mail van mij zouden ze dat in orde brengen. Ik heb die kaart wel nodig volgend weekend, hopelijk komt ze op tijd.


          Volgens de site dpreview.com moet je eens gaan kijken op de volgende URL:
          http://www.topvision.lu

          De online winkel is in Luxemburg en verzend naar België voor maar 450 BF

          Met Vriendelijke groeten
          Jeff Ceuppens
          jeff.ceuppens@skynet.be
          Asterix
          Homepage Asterix

          Comment


          • #20
            Hou ons op de hoogte van de (hopelijk goede) afloop !

            Comment


            • #21
              De D30 is aangekomen !
              Heeft tranen en zweet gekost maar nu heb ik hem vast .
              Ze zijn dus eerlijk bij Topvision , enkel wat
              overhoop in hun werkwijze .
              Zucht van opluchting .
              Danny


              Hou ons op de hoogte van de (hopelijk goede) afloop !


              To live to serve .

              Comment


              • #22
                Hoera Hoera

                Proficiat met je nieuwe D 30

                Met Vriendelijke groeten
                Jeff Ceuppens
                jeff.ceuppens@skynet.be
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #23
                  Alee Wheelie dat is meer dan plezierig te horen, ik hoop dat je er nu vele mooie uren mee kan doorbrengen.
                  Misschien kan je af en toe wel eens wat werk laten zien, dat is altijd prettig !!

                  The plain is yours, let the flight begin !!
                  Gaetan

                  Comment


                  • #24
                    Van wat ik ervan ondervind , was hij het wachten waard . Van zodra ik iets anders
                    te tonen heb dan foto's van mijn achtertuin ,laat ik jullie iets weten .
                    Dank voor uw vriendelijke postings !
                    Danny

                    To live to serve .

                    Comment


                    • #25
                      Enkele URL's:
                      • http://www.sherwoods-photo.com/homepage.htm
                      • http://www.digitaldepot.co.uk/
                      • http://www.internetcamerasdirect.co.uk/acatalog/icd_digital_cameras_1.html

                      De £ staat ongeveer 60 BEF

                      Comment


                      • #26
                        Ik bestelde gisteren een Canon A20 (met VISA) bij www.computeruniverse.net en alles verliep zonder problemen.......; maar er was nergens iets terug te vinden over de leveringstermijn. Ik besloot dus om een email te sturen naar de support.

                        Vandaag kreeg ik het antwoord dat ze de levering voor volgende week verwachten..... maar er was een klein probleem.
                        Ik moet van hen nu een kopie van de voor -en achterkant van mijn Visakaart doorfaxen opdat ze zeker zouden weten dat ik een 'echt' kaartnummer heb opgegeven.

                        Ik vind die hele zaak echter louche....toen ik mijn Visa-nummer ingaf via de beveiligde bestelpagina kreeg ik het bericht dat alles in orde was, en nu willen ze een kopie van mijn kaart!

                        Wat moet ik nu doen? Een kopie faxen en het risico lopen dat mijn rekening geplunderd wordt of wacht ik gewoon af?

                        Wie weet raad?
                        Didier


                        Comment


                        • #27
                          Volgens mij mogen ze zoiets niet vragen.

                          Wat ze wel zouden horen te vragen is de geldigheidsdatum van je VISA kaart.

                          Ik zou het in elk geval niet doen, die kopie doorsturen. Anderzijds staat VISA borg voor alle misbruiken, dus er kan je niks overkomen.


                          Ik bestelde gisteren een Canon A20 (met VISA) bij www.computeruniverse.net en alles verliep zonder problemen.......; maar er was nergens iets terug te vinden over de leveringstermijn. Ik besloot dus om een email te sturen naar de support.

                          Vandaag kreeg ik het antwoord dat ze de levering voor volgende week verwachten..... maar er was een klein probleem.
                          Ik moet van hen nu een kopie van de voor -en achterkant van mijn Visakaart doorfaxen opdat ze zeker zouden weten dat ik een 'echt' kaartnummer heb opgegeven.

                          Ik vind die hele zaak echter louche....toen ik mijn Visa-nummer ingaf via de beveiligde bestelpagina kreeg ik het bericht dat alles in orde was, en nu willen ze een kopie van mijn kaart!

                          Wat moet ik nu doen? Een kopie faxen en het risico lopen dat mijn rekening geplunderd wordt of wacht ik gewoon af?

                          Wie weet raad?
                          Didier



                          Comment


                          • #28
                            Die geldigheidsdatum heb ik ook doorgegeven op de beveiligde pagina en dat was ook in orde. Dit is me ook niet duidelijk: waarom willen ze ook een kopie van de achterkant?

                            Hopelijk ontvang ik mijn A20 zonder al te veel blabla.... trouwens is het normaal dat er nergens een datum van levering is opgegeven? Hoe weet ik dan in godsnaam wanneer ups komt, en of ik dan thuis zal zijn?

                            mvg
                            Didier


                            Comment


                            • #29
                              1) Ik heb bij mijn bestelling bij internetcamerasdirect.co.uk de voorkant van mijn Visakaart moeten faxen (of kopie uittreksel Visa, naar keuze). Geen problemen gehad.

                              2) Wanneer de camera geshipped werd, heb ik een "tracking nr." gekregen van UPS, daarmee kan je online volgen waar uw pakje zit (niet zo goed als bij bvb DHL, maar beter iets dan niets).

                              3) De dag voor dat het pakketje zou aankomen, heb ik UPS gebeld en gevraagd wanneer ze zouden komen, zo kon ik zorgen dat ik thuis was.

                              --
                              Met vriendelijke groeten,
                              Sven De Troch
                              sven@nt-admin.com
                              --
                              Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                              Comment


                              • #30
                                Het opgegeven faxnummer stemt inderdaad overeen met dat op de website.
                                Blijkbaar is deze procedure dus toch normaal.
                                Morgen fax ik de gegevens door, bedankt iedereen!

                                Didier
                                ps: wat mag ik maximum betalen voor een CFkaartje van 64mb en een van 128mb?

                                Comment

                                Working...
                                X