Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop digitale fotokader

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: aankoop digitale fotokader

    Oorspronkelijk geplaatst door Happyboedha Bekijk bericht
    @mauske



    Dit lijkt mij zeer interessant. Kun je misschien ook even model of zo meegeven?

    Bedoeling van dergelijke kaders is, voor mij dan althans, inderdaad minder te printen en toch regelmatig nieuwe foto's/beelden te hebben.

    grtz,

    Happyboedha
    IK heb zelf de 7FFIAW, en het beeld is echt goed hoor.. niets mis mee.
    Veel goedkope lijstjes hebben een trilling in beeld waardoor het beeldje niet echt mooi strak is.
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

    Comment


    • #17
      Re: aankoop digitale fotokader

      @mauske,

      bedankt! Weer een ideetje voor onder de Kerstboom

      Grtz

      Happyboedha
      Sony A700

      Comment


      • #18
        Re: aankoop digitale fotokader

        ik heb de telefunken 7001 gekocht omdat de 8001 niet binnen was en maar niet binnen kwam en ik de kader vrijdag nodig had.

        nu zat er geen nederlandse handleiding in.

        heeft er toevallig iemand die handleiding ?
        of iemand die een login heeft bij pixmania daar kan je de handleiding downloaden maar dan moet je lid zijn

        alvast bedankt

        mvg Sven
        Groeten Svenny007
        Lier (BE)

        (Nikon D90 + AF-S Nikkor 18-200mm + AF-S Nikkor 12-24 + SB-900) (Nikon P510) (Nikon AW100)

        Comment


        • #19
          Re: aankoop digitale fotokader

          Nu een digitaal fotokader in de Blokker voor 49 Euro !

          Comment


          • #20
            Re: aankoop digitale fotokader

            sorry, maar bij BLokker wordt er veel "rommel" verkocht. Ik zou hier nooit iets digitaals kopen.

            Comment


            • #21
              Re: aankoop digitale fotokader

              Oorspronkelijk geplaatst door dirkv46 Bekijk bericht
              sorry, maar bij BLokker wordt er veel "rommel" verkocht. Ik zou hier nooit iets digitaals kopen.
              Je krijgt het in verhouding dan ook voor een appel en een ei.
              Groetjes Steco

              Comment


              • #22
                Re: aankoop digitale fotokader

                Ik ben eigenlijk niet zo voor die digitale kaders, maar heb dan toch die van de blokker gehaald...
                En best een meevaller! Waarschijnlijk niet te vergelijken met de 150€ kostende broertjes, maar voor 49€ kan je niet echt bedrogen aankomen!
                Enkel jammer dat er geen aan/uit knopje op is, maar verder doet het kadertje zijn werk!
                StijnDeGrauwe.be

                Comment


                • #23
                  Re: aankoop digitale fotokader

                  Oorspronkelijk geplaatst door dirkv46 Bekijk bericht
                  sorry, maar bij BLokker wordt er veel "rommel" verkocht. Ik zou hier nooit iets digitaals kopen.
                  Ik wou'm voor mijn oma kopen maar ik heb'm terug gebracht.
                  Wat een prul zeg ! 't is trouwens breedbeeld. Welke gek heeft nu het idee gehad om een breedbeeld fotokader te maken dat al je foto's uitrekt naar 16:9 ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                  Ik ben eigenlijk niet zo voor die digitale kaders, maar heb dan toch die van de blokker gehaald...
                  En best een meevaller! Waarschijnlijk niet te vergelijken met de 150€ kostende broertjes, maar voor 49€ kan je niet echt bedrogen aankomen!
                  Enkel jammer dat er geen aan/uit knopje op is, maar verder doet het kadertje zijn werk!
                  Die van mij had wél een aan/uit schakelaar maar die deed het niet altijd. Het contrast en scherpte laat trouwens ook serieus te wensen over.

                  Oorspronkelijk geplaatst door mauske Bekijk bericht
                  Ik heb hier sinds een maandje ofzo een lijstje van Philips staan en ik moet zeggen dat ik daar zeer tevreden mee ben.
                  Beeld is echt wel scherp en het contrast is ook prima.
                  Leuk is ook dat je hem kunt programeren op tijd... dus van welke tijd tot welke tijd hij moet werken.
                  Ook kun je de helderheid aan de tijd aanpassen, dus overdag helderder en in de avond wat minder helder.
                  dit geheel automatisch.
                  Heeft de Telefunken 8001 ook deze handige functionaliteiten ?
                  Last edited by Raptor; 11 september 2007, 20:10.

                  Comment


                  • #24
                    Re: aankoop digitale fotokader

                    Ondertussen zijn we weer een jaar/enkele maanden verder.
                    Ik zou voor mijn ma zo een kader willen kopen.
                    Welke koop ik het best, en waar?
                    Ik lees dat die breedbeeld zijn, zijn die dat allemaal of alleen die van blokker?
                    Waar moet ik opletten bij het aankopen.

                    Comment


                    • #25
                      Re: aankoop digitale fotokader

                      Volgens de Test-Aankoop van dec. 2007:

                      Braun digiframe 8000
                      Philips 9FF2M4 of 7FF1M4
                      Telefunken DPF 8001.

                      Het Blokker-product ad 60,- euro wordt er afgeraden (enfin: niet aangeraden ...)
                      Niet geschoten is altijd mis ...

                      Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: aankoop digitale fotokader

                        ik heb een Toshiba 7". Geeft prachtig beeld maar geeft ook een irriterende hoogfrequentie toon. Dit is storend wanneer je er dicht bij komt. Heb al verwisseld met een andere en die doet het ook.

                        Comment


                        • #27
                          Re: aankoop digitale fotokader

                          Wij hebben onlangs samengelegd voor mijn Ma haar verjaardag voor een fotokader. Omwille van kwaliteitsredenen hebben we geopteerd voor Philips, zij hebben toch wel de betere fotokaders. Ik dacht dat het iets van een 160 euro was.

                          Echt prachtige beelden.
                          Canon R | Leica Q
                          EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
                          Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
                          [/COLOR]

                          Comment


                          • #28
                            Re: aankoop digitale fotokader

                            Heb sinds kort een Samsung SPF-83V (8 inch, resolutie 800 x 600, helderheid200 cd/m², contrast ratio 500:1) en zoals bij de andere TFT en LCD schermen van Samsung heeft deze ook een super beeldkwaliteit.

                            En meer nog: deze heeft zelfs een wireless zodat ik mijn foto's ook vanaf de PC kan sturen.
                            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                            Comment

                            Working...
                            X