Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aanvulling op de reeks EN-EL3 die retour moeten.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Aanvulling op de reeks EN-EL3 die retour moeten.
Wel geen eerlijke service hé ...
Na ontvangst van uw aanvraag ontvangt u een voorgefrankeerd postpakket waarin u de batterij kunt retourneren. Na ontvangst wordt uw batterij onderzocht en gecontroleerd en wordt een vervangende batterij gezonden naar het adres dat tijdens de registratie is opgegeven. Uw Nikon EN-EL3 batterij wordt binnen 5-10 werkdagen na ontvangst gratis vervangen door een nieuwe EN-EL3a of een nieuwe EN-EL3e batterij. De EN-EL3a en de EN-EL3e kunnen in alle gevallen in plaats van de EN-EL3 worden gebruikt. Houd er rekening mee dat het bij een grote vraag langer kan duren voordat u de vervangende batterij ontvangt.
Als ze toch een gefrankeerd postpakket leveren, waarom dan niet direkt een vervangbatterij meeleveren zodat de klant niet "zonder" batterij zit in afwachting?
5 - 10 werkdagen na ontvangst ... dus inclusief het verzenden van uw batterij naar hen is dit al 10 - 15 werkdagen. Drie weken dus ... en rekening houdend met "Houd er rekening mee dat het bij een grote vraag langer kan duren ..." belooft dit wel.Canon EOS Digital
BD0479BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSegWel geen eerlijke service hé ...
Als ze toch een gefrankeerd postpakket leveren, waarom dan niet direkt een vervangbatterij meeleveren zodat de klant niet "zonder" batterij zit in afwachting?
5 - 10 werkdagen na ontvangst ... dus inclusief het verzenden van uw batterij naar hen is dit al 10 - 15 werkdagen. Drie weken dus ... en rekening houdend met "Houd er rekening mee dat het bij een grote vraag langer kan duren ..." belooft dit wel.www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSegAls ze toch een gefrankeerd postpakket leveren, waarom dan niet direkt een vervangbatterij meeleveren zodat de klant niet "zonder" batterij zit in afwachting?
5 - 10 werkdagen na ontvangst ... dus inclusief het verzenden van uw batterij naar hen is dit al 10 - 15 werkdagen. Drie weken dus ... en rekening houdend met "Houd er rekening mee dat het bij een grote vraag langer kan duren ..." belooft dit wel.
http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=91879
Veel leesplezier!
Gr's, WimFujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
Fujifilm X100V
Comment
-
Maar niet over de aanvullingEen hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paul COmdat er anders profiteurs zijn die 10 batterijen gaan registreren die ze überhaupt niet hebben op een postbus adres.
Moesten ze er dan toch al minstens 1 opsturen zodat je het toestel kan blijven gebruiken ... dat zou klantvriendelijk zijn en je bent niet geblokkeerd.
Heb je er inderdaad meerdere en je moet daar een beetje op wachten, dan ga je ondertussen toch niet zonder gebruik van het toestel zitten.
En stuur je die ene dan toch niet terug, ja, ze verliezen dan ten hoogste een defecte batterij ...Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Moesten ze er dan toch al minstens 1 opsturen zodat je het toestel kan blijven gebruiken ... dat zou klantvriendelijk zijn en je bent niet geblokkeerd.
Hierbij delen wij u mee dat een vervangende batterij wordt gereedgemaakt voor verzending. U zou de batterij binnen 5-10 werkdagen moeten ontvangen (afhankelijk van het land).
Retourneer uw batterij naar ons in de gefrankeerde envelop. Doe dit binnen 4 weken na ontvangst van de nieuwe batterijCanikon 40D - D200, D300
Comment
-
Spijtig...
Ik moet dus wel de oude weg bewandelen, kreeg vanmiddag onderstaande mail binnen.
Beste klant,
Het verheugt ons u te kunnen meedelen dat er een vervangende batterij beschikbaar is en dat we een gefrankeerde envelop naar u hebben gezonden die u binnen 5-10 werkdagen zult ontvangen (afhankelijk van het land). Retourneer de batterij naar ons in deze envelop. Het retouradres is al op de gefrankeerde envelop afgedrukt.
Zodra we uw batterij ontvangen, sturen we per ommegaande een vervangende batterij terug, die u binnen 5-10 werkdagen na ontvangst van uw batterij zult ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Nikon Europe SupportEen hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
Comment
-
Ik heb misschien voor velen goed nieuws.
Ik heb de batterij op maandag naar Dublin verzonden en de week daarop,
op donderdag, dus na 10 dagen stak de nieuwe batterij in mijn bus.
Merckxwww.stephoto.be – Nikon D90 * AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5 – 5.6 G-ED * AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5 – 4.5 G ED * AF-Nikkor 75-240 mm 1:4.5 – 5.6 D * Tamron AF-18 – 250 1:3.5 – 6.3 (IF) Macro * - Tamron Macro 90mm 2.8 -Nikon Speedlight SB 600.
Comment
-
... en de mijne is nu reeds een volle 2 weken onderweg (verzonden op donderdag 24 november) en ik heb nog geen batterij gezienIk hoop ze vandaag in mijn bus te vinden.
@Mexicano: ik heb zo'n licht vermoeden dat jij ons voor de gek aan het houden bent ... ?
Gr's, WimFujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
Fujifilm X100V
Comment
-
@Mexicano: ik heb zo'n licht vermoeden dat jij ons voor de gek aan het houden bent ... ?dit is een berichtje van Nikon
Ik moet er wel aan toevoegen dat men mij zo'n beetje 'vergeten' was en ik opnieuw een mailtje ter herinnering heb gestuurd
Afwachten nu ...Canikon 40D - D200, D300
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wivo... en de mijne is nu reeds een volle 2 weken onderweg (verzonden op donderdag 24 november) en ik heb nog geen batterij gezienIk hoop ze vandaag in mijn bus te vinden.
Hetgeen mexicano als voorstel gekregen heeft lijkt mij eerder een correcte manier van handelen. Als klant kan je dan ondertussen alles blijven gebruiken en heb je weinig hinder van de ruiling.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MerckxIk heb misschien voor velen goed nieuws.
Ik heb de batterij op maandag naar Dublin verzonden en de week daarop,
op donderdag, dus na 10 dagen stak de nieuwe batterij in mijn bus.
Merckx
Als je maar 1 batterij hebt zit je dus 10 dagen zonder gebruik van je toestel.
Een commerciële zet om ondertussen vervangbatterijen te verkopen of zo?Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Ik heb hun gemaild dat ik niet akkoord ga met hun gevoerde politiek, en meteen heb ik hen ook gevraagd zich wat commercieler op te stellen. Daarenboven heb ik een copie meegestuurd van het nikonlenzen-arsenaal dat ik intussen al heb aangeschaft. Ben benieuwd wat hun reactie zal zijn.
Comment
Comment