Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera tas gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camera tas gezocht

Hallo,

Ik sta op het punt om een Nikon D50 met een
    Nikon AF-S DX VR 18-200mm lens te kopen.

Kennen jullie een tas waar deze camera met gemonteerde lens in past,
    tesamen met een videocamera met de afmetingen : 7 x 6,7 x 10,9 cm ?

Merk speelt geen rol.
    *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

Re: Camera tas gezocht

Welk soort tas wil je en voor wat ga je het meest gebruiken? Reportertas, rugzak, compact..
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje
      Welk soort tas wil je en voor wat ga je het meest gebruiken? Reportertas, rugzak, compact..
      Liefst een shoudertas, vooral voor mee te nemen op vakantie
      als handbagage en excursies ed.

Zou deze niets zijn ?

Comment

Elke keer dat er een gelijkaardige vraag gepost wordt stel ik Kata voor. Maar heb hier nog nooit een reactie op gekregen, laat staan dat iemand het al overwogen heeft. Bijna iedereen koopt LowePro of Tamrac. Voor prijs, kwaliteit en afwerking moet Kata zeker niet onderdoen. Misschien zijn die Kata-bags moeilijk te vinden ofzo. Ik heb er in ieder geval eentje gevonden, en ik kan je zeggen: t'is super!
        Apple Inc. rulez

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaske
          Elke keer dat er een gelijkaardige vraag gepost wordt stel ik Kata voor. Maar heb hier nog nooit een reactie op gekregen, laat staan dat iemand het al overwogen heeft. Bijna iedereen koopt LowePro of Tamrac. Voor prijs, kwaliteit en afwerking moet Kata zeker niet onderdoen. Misschien zijn die Kata-bags moeilijk te vinden ofzo. Ik heb er in ieder geval eentje gevonden, en ik kan je zeggen: t'is super!
          Precies ook veel keuze daar !
          Ziet er wel goed uit.

Comment

Kan de kwaliteit van de Kata-tassen beamen. Gebruik sinds enkele maanden de R-102 (nu vervangen door R-103 die toelaat een laptop op te bergen) en ben zeer tevreden!!
            KATA is zeker niet goedkoop maar inzake bescherming nog een trapje hoger dan Lowepro. Gebruik ook Lowepro AW en die kunnen toch tegen een stootje.
            Indien je iets naar je gading vindt in hun gamma en je budget het toelaat zou ik zeker een KATA overwegen (die kerels maken kogelvrije vesten voor swat-teams en oorlogsverslaggevers dus je kan er zeker van zijn dat het stevig is ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaske
              Volgens de website is er enkel in Brussel een winkel, niet iedereen woont of werkt in Brussel hé

Comment

Je kan ze ook vinden bij Wolec op de Leuvensesteenweg in Zaventem. Mits een beetje zoekwerk en goede wil moeten die zeker elders ook vindbaar zijn. Maar als je de tas die je zoekt bij je lokale fotoboer vindt: go ahead! Koop waar je je goed bij voelt! Ik geef idd toe dat Kata niet zo verspreid is, wat niets wil zeggen over hun kwaliteit natuurlijk.
                Succes met de zoektocht!
                Apple Inc. rulez

Comment

Working...
                X