Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
@ Gigi Laat ons zeggen dat het redelijk vroeg donker begint te worden in deze periode van het jaar ...
Maar ik ben al tevreden dat het jullie zo'n beetje bevalt ...
Het was eigenlijk de eerste keer dat ik met mijn nieuw lenske eens echt op stap ging en ik moet zeggen dat het best meeviel.
Wat mij meer verbaasde was het opmerkelijk kwaliteitsverschil tussen JPEG en RAW.
Prachtig met die landinglights aan; ik veronderstel dat het al wat later op de dag was.
Chique dinges.
Een een tipje van de sluier oplichten.
De landingslichten aan betekent niet dat het morgen, middag of avond is.
Het betekent gewoon dat ze toelating hebben om te landen van de Toren en dat deze hem kan zien.
Als het niet klopt, zal ik wel reakties krijgen.
Last edited by Bachus1909; 9 november 2005, 12:45.
Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!! Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
De landingslichten aan betekent niet dat het morgen, middag of avond is.
Het betekent gewoon dat ze toelating hebben om te landen van de Toren en dat deze hem kan zien.
Als het niet klopt, zal ik wel reakties krijgen.
Klopt idd landing lights altijd aan tijdens de approach!
Comment