Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie foto's, één kleine opmerking: een beetje spijtig dat het in linkerroog de pupil niet zichtbaar is. Ik zou er de pupil van het andere oog in clonen.
Prachtig dier. Mooie achtergrondkleur, goed scherp. Erg jammer van het linkeroogje in de eerste foto, De tweede foto staan de oortjes niet helemaal mooi.
Bedankt voor jullie bemerkingen.
Wat het oog betreft heb ik de foto aangepast, is inderdaad mooier als er in het linker oog ook een pupil te zien valt.
Mvg,
Bedankt voor jullie bemerkingen.
Wat het oog betreft heb ik de foto aangepast, is inderdaad mooier als er in het linker oog ook een pupil te zien valt.
Mvg,
Normaal ben ik niet een kattenvriend, heb een paar onaangename ervaringen met deze beestjes.
Maar qua foto kan mij de eerste zeker bekoren, zeker na de aanpassing van het oog.
Mooi portret.
Foto 2 is minder geslaagd vindt ik. Grotere dieren in profiel gaat moeilijk, liever zoals die eerste. Een beetje schuin vanvoor, dan komen ze beter voor de dag.
Comment