Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 28-75 2.8 - Canon EF-S 18-55/3.5-5.en ander objektief voor Canon aangeboden

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tamron 28-75 2.8 - Canon EF-S 18-55/3.5-5.en ander objektief voor Canon aangeboden

Te koop aangeboden:

Tamron SP AF XR Di LD 28-75 2.8
    inclusief lenshood, circulaire polarisatie filter, UV filter en in originele verpakking.
    Weinig tot geen gebruikssporen en in prima staat.
    vraagprijs 300 euro VERKOCHT

Canon EF-S 18-55/3.5-5.6
    weinig gebruikt dus in uitstekende staat en .
    vraagprijs 45 euro VERKOCHT

Sigma 24- 70/3.5-5.6 HF
    inclusief lenshood en in originele verpakking + Sky-light filter, weinig gebruikt en in uitstekende staat. Prima gesteste lens.
    vraagprijs 50 euro

Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX HSM zo goed als nieuw (nauwelijks gebruikt) met lenshood, lenscase en in originele verpakking.
    vraagprijs 550 euro VERKOCHT

Alle objektieven zijn na afspraak te bezichtigen, te testen en af te halen of te verzenden tegen normale posttarieven
    Last edited by robert62; 3 oktober 2005, 22:12.

Re: Diverse objektieven voor Canon EOS te koop

Misschien leuk om de vraagprijzen die op DPZ staan ook hier te vermelden

Comment

Re: Diverse objektieven voor Canon EOS te koop

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
      Misschien leuk om de vraagprijzen die op DPZ staan ook hier te vermelden
      goed idee!

Comment

Re: Sigma 70-200 2.8 - Tamron 28-75 2.8 en andere lenzen voor Canon aangeboden

Is de sigma 70-200 nog in garantie ???

Heb je voorbeeldfoto's met deze lens aub ?

THX

Comment

Dit objektief is op 21-2-2005 gekocht (in Duitsland) ik vermoed dat er nog garantie op zit.

Ik zal (thuis) eens kijken naar een voorbeeld foto.

Comment

Waar woon je ergens ? Kan ik deze lens komen testen ? Wanneer kan dit het best ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vlado
              Waar woon je ergens ? Kan ik deze lens komen testen ? Wanneer kan dit het best ?
              Zuid Limburg stuur me het liefst een mail of een PB om te komen testen.

Comment

Heb je een mailtje gestuurd

Comment

marchere die op een 10d??
                  canon 10d, tamron 28-75, sigma 18-50, sigma 135-400, metz 54mz-4, eenvoudig statief en dat alles in een lowepro dryzone 100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bennyvc
                    marchere die op een 10d??

welke bedoel je? Overigens marchere ze bij mij op een D30 en 20D dus een 10d zal wel geen probleem zijn m.u.v. uiteraard de 18-55/3.5-5.6 dat een EF-s objektief is en daarom tot nu toe slechts op 300d, 350d en 20d past.
                    Last edited by robert62; 12 september 2005, 22:08.

Comment

Re: Sigma 70-200 2.8 - Tamron 28-75 2.8 en andere objektieven voor Canon aangeboden

Hallo Robert,

Ik ben hier totaal nieuw maar heb wel interesse in degelijk materiaal.
                      Zo te zien heb jij een knappe sigma 70-200 f2.8 die me erg interesseert. Mocht je geen koper hebben laat me gerust iets weten. Kunnen dan altijd eens afspreken.
                      By the way... je hebt een knappe site...en zo zijn er hier nog enkele op BD.
                      Ik hoop ooit ook zo'n foto's te kunnen maken... zal jullie tips blijven lezen.

Comment

Re: Sigma 70-200 2.8 - Tamron 28-75 2.8 en andere objektieven voor Canon aangeboden

Oorspronkelijk geplaatst door beastyboy_2000
                        Hallo Robert,

Ik ben hier totaal nieuw maar heb wel interesse in degelijk materiaal.
                        Zo te zien heb jij een knappe sigma 70-200 f2.8 die me erg interesseert. Mocht je geen koper hebben laat me gerust iets weten. Kunnen dan altijd eens afspreken.
                        By the way... je hebt een knappe site...en zo zijn er hier nog enkele op BD.
                        Ik hoop ooit ook zo'n foto's te kunnen maken... zal jullie tips blijven lezen.
                        tot nu toe is die niet verkocht en niet gereserveerd dus ga gerust je gang. Dank voor je lovende woorden trouwens.

Comment

Robert,

Heb nog es een privé bericht gestuurd, laat me iets weten.

THX

Comment

Hallo Robert,

Je gaat toch toevallig dit weekend niet naar Zolder? Is daar tweedaagse truckrace.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beastyboy_2000
                              Hallo Robert,

Je gaat toch toevallig dit weekend niet naar Zolder? Is daar tweedaagse truckrace.

Beastyboy,
                              Deze "social talk" hoort niet thuis binnen dit forum. Graag On-topic reageren.
                              Moderator

Comment

Working...
                              X