Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stefanie [Casual]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stefanie [Casual]

    Vriendinnetje van mijn broer. Ze is 13 jaar en heeft al wat ervaring in musicals van Studio 100. Ze heeft ook net een platencontract getekend...
    We waren op bezoek en ik mocht een 'mini-shoot' houden
    Eerste ervaring voor mij, dus alle commentaar is welkom. De armbandjes zijn licht storend, maar ik kon moeilijk vragen dat ze die wou doorknippen natuurlijk...

    Morgen post ik een 2e reeks en ineens ook een url naar het klein albumpje.

    Hier de eerste reeks met casual kledij. Het waren de eerste, dus een glimlach was nog moeilijk, maar na 2.5u rondlopen en fotograferen was het al heel wat anders, maar dat is voor morgen ofzo.





    Last edited by Faan; 28 juli 2005, 20:42.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Stefanie [Casual]

    De pose en compo bij de tweede is erg mooi met het natuurlijke kader.

    Wel vind ik het gezicht wel erg bleek.
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

    Comment


    • #3
      Re: Stefanie [Casual]

      Mooie reeks. Is de achtergrond zo uit het je toestel gerold of kwam er toch een specifieke bewerking aan te pas ?
      2 spreekt me het meest aan; waarschijnlijk omdat ze daar mooi in de lens kijkt.
      Wat de armbandjes betreft : deze zijn een typische modetrend nu voor de jeugd waardoor ik ze dan ook niet echt storend vind.

      Doorgaan hiermee Faan
      En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

      Comment


      • #4
        Re: Stefanie [Casual]

        @Porochelt: het gezicht is mss iets te licht inderdaad, nu op m'n laptop is het ook iets te licht, maar op m'n desktop is die redelijk normaal.
        @Cookie: die achtergrond is gewoon zoals uit de RAW file, zoals je ziet, diafragma 2.5, en dat doet wonderen
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #5
          Re: Stefanie [Casual]

          Over saturated zou ik zeggen. (en erg in dit geval)

          2de is qua compo iets overbelicht en vrees in ps om zeep gebracht door saturation te hoog te zetten. (denk moet foto niets mis maar bewerking )

          Fotogroet,
          Vincen
          Canon EOS 300D

          Comment


          • #6
            Re: Stefanie [Casual]

            Oorspronkelijk geplaatst door vdesmadrille
            Over saturated zou ik zeggen. (en erg in dit geval)

            2de is qua compo iets overbelicht en vrees in ps om zeep gebracht door saturation te hoog te zetten. (denk moet foto niets mis maar bewerking )

            Fotogroet,
            Vincen
            Hmm, dat is vreemd. Het is net dezelfde RAW-ontwikkeling die ik anders gebruik, en voor andere pics heb ik nog nooit commentaar gehad ivm oversaturatie. En als ik foto's die op m'n scherm (laptop en CRT) goed zijn, laat afdrukken, zijn die feitlijk juist qua kleur. Ik zeg niet dat je verkeerd bent hoor, het kan zijn dat ze overgesatureerd zijn, maar het zou mij eerlijk gezegd verwonderen.
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #7
              Re: Stefanie [Casual]

              Voor mij een hele mooie reeks hoor, ze zal er beslist blij mee zijn. (en je broer ook)

              Groeten, Jan
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: Stefanie [Casual]

                Bedankt voor de reacties, en ja broerie was er blij mee er hangen er ondertussen 7 van in 13x18 in z'n kamer en nog eens 4 in 20x30 in de gang voor meneer...
                Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                Focaldesign

                Comment


                • #9
                  Re: Stefanie [Casual]

                  Er lijkt mij toch iets misgelopen te zijn hoor.
                  Wanneer ik het T-shirt bekijk zie ik 3 verschillende kleuren in de 3 verschillende foto's. Lijkt mij dus duidelijk om een afwerkingsfout te gaan.
                  Goeie keuze voor die 2.5.
                  http://pieterbie.skynetblogs.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stefanie [Casual]

                    De eerste lijkt mij inderdaad iets meer blauw dan de andere 2, maar de 2 laatste zie ik geen verschil op m'n monitor, zou die dan toch nog altijd niet goed zijn gekalibreerd
                    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                    Focaldesign

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stefanie [Casual]

                      Oorspronkelijk geplaatst door Faan
                      De eerste lijkt mij inderdaad iets meer blauw dan de andere 2, maar de 2 laatste zie ik geen verschil op m'n monitor, zou die dan toch nog altijd niet goed zijn gekalibreerd
                      Ik geef toe, misschien overdrijf ik met het verschil tussen de laatste twee.
                      Ik zit hier op mijn notebook te zien en daarvan weet ik zeker dat het scherm op nie veel trekt.
                      Skip opmerking, dus, toch wat het verschil tussen die laatste twee betreft.
                      http://pieterbie.skynetblogs.be

                      Comment

                      Working...
                      X