Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Olympus TCON SA2 steunarm.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezocht: Olympus TCON SA2 steunarm.

Ik zoek een TCON SA2.

Dit is een steun voor een Olympus E-20 camera bij gebruik van de teleconverter TCON300 en de Lipo-grip.
    Hier twee foto's van het gezochte object:

Graag had ik deze TWEEDEHANDS op de kop kunnen tikken, daar de nieuwprijs mij te veel is.

Op een Amerikaanse site vond ik deze NIEUW aan 189 dollar.
    hier de url:

http://www.cdw.com/shop/products/default.asp?edc=262471

Dit enkel en alleen om de toekomstige verkoper een idee te geven over onze onderhandelingen en het bedrag dat ik wens te besteden.

Wie mij kan helpen, gelieve mij te mailen daar ik andere soortgelijke topics in deze koopjeshoek niet wens te verstoren.

Ik geef je een eerlijke prijs.
    Bij voorkeur mensen uit Belgie, zodat we mekaar IRL kunnen ontmoeten.

”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

$189,- + minimaal $20 verzendkosten + 21%BTW = $252,89 en eventueel nog invoerrechten. Deze firma levert trouwens niet eens buiten USA.

Toevallig heb ik er nog eentje voor je liggen (zo goed als nieuw), die je voor 235 euro mag hebben. Koopje, niet?

Te nemen of te laten.

Danielle

Comment

Heel lief van jou, Danielle, maar ik kan hier om begrijpelijke reden niet op in gaan. Trouwens ik onderhandel uitsluitend per e-mail om bovengenoemde redenen én omdat ik, ondanks alles BD een warm hart toe draag. Mijn advertentie is ernstig en zonder bijbedoelingen. Ik heb getracht diplomatisch te zijn, dus ik ga hier verder niet meer op in.
      Dus, voor de tweede maal Danielle, "shake hands" ?

Btw-Ik stuurde je een vriendelijke mail, zoals Sven in het forum "Algemeen" onlangs vroeg.

UPDATE: Ik kreeg antwoord van DVO en ik denk dat de handjes nu "geshaked" zijn...

Comment

Hallo Marc,
        Mijn vriend en ikzelf waren hier ook naar op zoek en hier hebben we er gevonden:
        http://oly-e.de/shop.php4
        Niet goedkoop, maar zeer goede service: na een vier of vijf dagen ontvingen wij ons pakje !
        Neem trouwens eens een kijkje op die site: hij is helemaal aan Olympus gewijd, je treft er ook een klein forum aan en verscheidene mooie foto's !

Comment

Dank je voor de tip, Alessandra !
          Ik kende die site wel hoor ! ( Een must voor E-10/20 liefhebbers ! )
          Ondertussen heb ik ook mijn lipo en ik heb er geen spijt van. Hij geeft extra stabiliteit en hij is voorzien van een supplementaire ontspanknop voor portrait-mode !

Ik ga er eerst zo wat mee spelen, en dan zien we wel. Die grip is alleen maar nodig als je met de TCON300 werkt. Maar anderzijds, ik HEB nu een TCON300 en wil er dan ook zoveel mogelijk gebruik van maken !
          Btw - wanneer post jij eens een foto ?
          Of mail er eens eentje door, dan zet ik hem op mijn webspace !

Comment

Marc ik zie datjij een steunarm zoekt. Is dat dezelfde die jmvanos te koop heeft staan ? Misschien haar eens mailen.

Comment

Originally posted by Thomas
              Marc ik zie datjij een steunarm zoekt. Is dat dezelfde die jmvanos te koop heeft staan ? Misschien haar eens mailen.
              ai.......bliksemschicht...donder en bliksem....

Stef

Comment

Hoi,

Ik heb er nog 1 liggen en die mag weg voor 200 euro als je m ophaalt in Den Haag (Nederland)
                Ik ben mijn E10 aan het ontmantelen omdat ik een EOS D30 heb nu (de E10 zelf blijft wel in mijn bezit)

Groetjes,

Rob
                Canon EOS-10D
                Tamron 70-210 f2.8 +2x convertor
                Canon 28-135 IS
                Canon 50mm f1.8 mk 1
                Cosina 19-35 voor de benodigde groothoek
                2x Metz MZ54-3 flash

Comment

Working...
                X