Moegestreden, hier zijn laatste rustplaats gevonden...
R.I.P. - Hij ruste in vrede !
Leuke plaat, heel mooi van kleur en licht... Het licht binnen in de bloem
Mooi hoor Aquarius !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
R.I.P. - Hij ruste in vrede !
Leuke plaat, heel mooi van kleur en licht... Het licht binnen in de bloem
Mooi hoor Aquarius !
Greetz, Kariboe
Eindelijk eens een reply waar ik ook volledig achtersta...maar toch door weinigen echt gewaardeerd!
Een beetje off topic, maar wil het even kwijt...
Moet het roer misschien omgooien en een totaal ander genre van foto's gaan posten! Moet wél bekennen dat ik soms de reply's niet helemaal begrijp.
Zelf probeer ik altijd een zo'n objectief mogelijk oordeel door te geven. Zowel positief als negatief, zonder de bedoeling daarmee iemand te kwetsen.
Toch krijg ik de indruk dat er voor een "senior" meer door de vingers gezien wordt, of is men bang om iets negatiefs te zeggen? Zie hier topic's verschijnen van minder "bekenden" die toch de moeite waard zijn 100x bekeken en geen enkele reply???Waarom die "senioren" en "gevorderden"dan geen reply geven om anderen te helpen betere foto's te maken blijft mij een raadsel. Toch geen schrik om van hun troon gestoten te worden zeker?
Voor mij blijft het een passionele hobby waar ik "plezier "wil aan beleven, indien anderen zich afschermen is dat hun goed recht maar zo zit ik niet in mekaar. Een mooi voorbeeld van hoe het zou moeten, zijn de posts van "mvdh" !!!
Een woordje uitleg bij haar prenten wordt waarschijnlijk door velen geappreciëerd,maar kent weinig navolging, gemakzucht?
Wil hier niemand voor het hoofd stoten,maar krijg de indruk dat het topic stilaan zijn eigelijke doel voorbij schiet...
Mooie laatste rustplaats en originele foto
Het licht binnen in de bloem lijkt mij nogal onwerkelijk te zijn. Heb je dat met PS bijgewerkt (wat ik op zich absoluut niet erg vind hoor) of is dit echt natuurlijk?
Mooie laatste rustplaats en originele foto
Het licht binnen in de bloem lijkt mij nogal onwerkelijk te zijn. Heb je dat met PS bijgewerkt (wat ik op zich absoluut niet erg vind hoor) of is dit echt natuurlijk?
Reflectiescherm (zelf ineengeflanst)gebruikt!
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Een mooier graf kan ze niet hebben Heel mooi licht en goed bedacht van dat scherm maar je had wel het voordeel dat ze stil bleef liggen (foei Vicky zo plagen )
Comment