Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Eerste ietwat te rommelig, misschien, maar 2 en 3 een geslaagde weergave van hoe zo'n bouwval toch z'n leuke, vrolijke kanten kan hebben. Toch wel wat melancholisch.
die tweede foto met een model erbij . Was je vrouw er niet bij? Ik ben zeker dat die nog wat in haar kast heeft hangen
Iemand is wel met haar pluimen gaan lopen .
Mijn muilezel van dienst was onze Alexander (13 jaar).
Zeer plezante voormiddag gehad daar. Die fabriek is gekraakt geweest, dus nu is alles volledig afgesloten. We hebben dus over een 3 meter hoog hek mogen klimmen. (Zie ge mij daar al zitten, dat was nog de schoonste foto geweest waarschijnlijk..... ).
Achteraf hebben we toch ergens een opening gevonden waar we gemakkelijk naar buiten konden.
Met een schoon model waren daar wellicht mooie dingen te doen geweest
Spontane foto's van Lucie zijn altijd OK, maar als ge ze laat poseren, trekt het op niks....
Alexander proberen inschakelen als model van dienst: een elegante pose in die zetel... maar diene zetel was zo rottig doorweekt en vuil, dat zelfs Alexander (die normaal niet vies is van een spatje modder), dat toch niet zag zitten.
Moest iemand mij ne keer een model willen lenen, altijd welkom.....
Comment