Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alsberghe & Van Oost: colours

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alsberghe & Van Oost: colours

ZW versies voor deze oude gebouwen kunnen sfeervol zijn, persoonlijk vind ik kleur zeker ook niet te versmaden:

Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Re: Alsberghe & Van Oost: colours

De eerste zou beter in z/w werken, maar de tweede en derde zijn zo zeer leuk.

Comment

Dirk,

die tweede foto met een model erbij . Was je vrouw er niet bij? Ik ben zeker dat die nog wat in haar kast heeft hangen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Heel mooi in kleur!!

Grtz,F@bke
        Iets niet weten is gewoonlijk een stadium op weg naar nieuwe kennis.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

Comment

Eerste ietwat te rommelig, misschien, maar 2 en 3 een geslaagde weergave van hoe zo'n bouwval toch z'n leuke, vrolijke kanten kan hebben. Toch wel wat melancholisch.

Comment

tja , beetje zoals die in gevorderden , beter iets mee proberen doen , zo vind ik ze niet echt goed .
            http://www.dullaert.net

Comment

vind ze zeker iets hebben in kleur vooral nr° 1 zou enkel wat rechter zetten IHMO

Comment

Heel mooie reeks!
                Grtz Jay

Comment

knappe reeks

wat een locatie zeg! Daar is zeker wat mee te doen, en dat zien we aan jouw foto's! Top!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                    Dirk,

die tweede foto met een model erbij . Was je vrouw er niet bij? Ik ben zeker dat die nog wat in haar kast heeft hangen
                    Iemand is wel met haar pluimen gaan lopen .
                    Mijn muilezel van dienst was onze Alexander (13 jaar).
                    Zeer plezante voormiddag gehad daar. Die fabriek is gekraakt geweest, dus nu is alles volledig afgesloten. We hebben dus over een 3 meter hoog hek mogen klimmen. (Zie ge mij daar al zitten, dat was nog de schoonste foto geweest waarschijnlijk..... ).
                    Achteraf hebben we toch ergens een opening gevonden waar we gemakkelijk naar buiten konden.

Met een schoon model waren daar wellicht mooie dingen te doen geweest
                    Spontane foto's van Lucie zijn altijd OK, maar als ge ze laat poseren, trekt het op niks....
                    Alexander proberen inschakelen als model van dienst: een elegante pose in die zetel... maar diene zetel was zo rottig doorweekt en vuil, dat zelfs Alexander (die normaal niet vies is van een spatje modder), dat toch niet zag zitten.

Moest iemand mij ne keer een model willen lenen, altijd welkom.....

Dirk
                    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

# 2 voor mij

Heb je nog zulke locaties? Ik ben altijd op zoek naar meer oude gebouwen
                      http://francks.wordpress.com

Comment

Working...
                      X