Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik was me al aan't afvragen waar die foto's nu bleven van onzen Tom Boone.
Het is wel een hele onderneming om telkens naar een andere plaats te verhuizen zeker.
Ik heb de koers gevolgt van uit mijn luie zetel.
Toch wel mooie actie foto's.
Persoonlijk vind ik jou 1e foto de mooiste. Boonen zijn vechtlust is af te lezen op zijn gelaat ... En het publiek staat daar rijen dik.En leuk ook dat we op de achtergrond zien hoe *Flecha en *Zabel niet mee kunnen.
Ik ben zo jaloers op jou dat ik die foto niet hebt gemaakt Volgend jaar sta ik daar ook ..
Bedankt voor de reacties. Op de Bosberg heb je het voordeel dat er nadarafsluiting staat. Geen gedoe met supporters die tot de laatste moment wachten om weg te springen. De Bosberg is ook makkelijk te bereiken en je raakt er je auto makkelijk kwijt, wat het interessant maakt als je de koers een aantal keer wilt zien.
De Carrefour de l'arbre is net hetzelfde. Super makkelijk te bereiken, veel parking en een hele lange strook kasseien met genoeg plaats voor iedereen.
Volgende week ga ik nog foto's maken op de Muur van Huy tijdens de Waalse Pijl. Als ik iets moois heb geschoten dan zien jullie het wel!
Comment