Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

om ziek van te worden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • om ziek van te worden



    hospitaal in de brusselse straat te leuven

    Hendrik
    +------------------+
    +------------------+

  • #2
    Re: om ziek van te worden

    typische foto van Hendrik's eigen stijl, het konden bijna pianotoetsen zijn.
    Groeten cellist Nikon D700; Nikon D200; Fuji S2; Nikon 50mm 1.4; Nikon 85 1.8; Nikon 80-200 2.8; Sigma 180 makro; Tamron 28-75 2.8, Tokina 12-24

    Comment


    • #3
      Re: om ziek van te worden

      Hi Hendrik,

      Hier ken ik je weer. Ik word er idd kotserig bij maar dat is ook het doel van je foto.
      Jouw eerste postigs vielen me moeilijk, maar ik heb je beter leren kennen en ik kan je nu gemakkelijker volgen.
      mbg
      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: om ziek van te worden

        Heb net een paar glazen wijn uit en zie hem nu ineens haarscherp

        Comment


        • #5
          Re: om ziek van te worden

          heeft wel wat ja, volgens mij een flatgebouw.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: om ziek van te worden

            Titel is inderdaad goed gekozen
            Groeten, Gino
            http://www.e-designstudio.be

            Comment


            • #7
              Re: om ziek van te worden

              Hebben zij daar ook een oogafdeling
              mvg,
              Ludo V.

              Comment


              • #8
                Re: om ziek van te worden

                sta daar ook boven voor mij is deze foto " de click onwaardig"
                afgaande op de titel " juist"

                Ik hoop dat men dit terug niet aanziet als een persoonlijke aanval maar wel als een zeer persoonlijke beoordeling van de presentatie , het enige positieve is de titel die werkelijk de weergave is van het geheel dus dat zal zeker wel geslaagd zijn, alhoewel ik dergelijk " gedoe" door sommige tot "kunst" vergeven niet kan volgen, maar ja wie ben ik eigenlijk en ja het was weer eens teveel voor corneel
                Last edited by Guest9; 23 maart 2005, 20:22. Reden: update

                Comment


                • #9
                  Re: om ziek van te worden

                  zwijg nu toch eens allemaal over kunst!

                  Dit is gewoon communicatie. een forum: een marktplaats dus; een eeuwenoude ontmoetingsplaats.
                  ik begin een gespreksonderwerp (start thread), en sommigen reageren, praten mee (reply).

                  meer is fotografie ook niet. je hebt een beeld (en die term mag je hier zo ruim nemen als het kan zijn) en dat deel je mee. (en dus op deze specifieke plaats wordt daar ook nog op gereageerd, wat geweldig is. Anders was er sprake van éénrichtingscommunicatie)

                  O.k., in dat licht moet ik toestaan dat je de kunst erbij haalt. En het is fout van mezelf dat ik dat (het over kunst hebben) als reactie eerder in deze afkeurde. (maar ik geef wel toe dat dat het eerste was wat in me opkwam, na het lezen van de reply boven deze.)
                  Kunst als term is veel te geladen. de invulling van het woord kunst kan voor twee mensen zo hard verschillen, dat de kens groot is dat men bij elke communicatie over kunst naast elkaar heen praat.

                  Soit. Hier moet geen gevolg aan gegeven worden voor mijn part.

                  Hendrik
                  +------------------+
                  +------------------+

                  Comment


                  • #10
                    Re: om ziek van te worden

                    Ik denk dat je gedeeltelijk gelijk hebt ivm. communicatie Hendrik alleen kan fotografie ook kunst zijn. Volgens mij heeft iedereen die deelneemt aan dit forum iets kunstzinnigs in zich nl. de drang om een zo mooi of emotioneel mogelijke foto te maken en die te laten zien aan geïnteresseerden. Sommige gaan niet verder dan een perfecte postkaart maken (ik reken mijzelf hier voorlopig bij) bij andere gaat de zoektocht verder en willen iets uitdrukken. Ook schrik, walging, afschuw zijn emotionele gevoelens en men kan trachten (jij of iemand anders) van die vast te leggen. Soms resulteert dit in kunst soms is het prutswerk. Belangrijk voor deze mensen (ik hoop ook ooit hierbij te horen) is de zoektocht naar waarden en vooral naar jezelf.
                    Sommige foto's van jou vind ik persoonlijk minder zeggend, andere vind ik sterk maar het geheel blijft op zijn minst interessant.

                    PS: misschien eens kijken bij "algemeen-showcase voor avantgardisten- Carola".
                    Last edited by cellist; 24 maart 2005, 19:29.
                    Groeten cellist Nikon D700; Nikon D200; Fuji S2; Nikon 50mm 1.4; Nikon 85 1.8; Nikon 80-200 2.8; Sigma 180 makro; Tamron 28-75 2.8, Tokina 12-24

                    Comment


                    • #11
                      Re: om ziek van te worden

                      Wel nu heb ik ineens de remedie gevonden voor sommigen (zie Josy)
                      om foto's toch scherp te zien
                      Met de groeten van Gerd Mich
                      NIKON Coolpix 8700

                      Comment

                      Working...
                      X